Haha... mun uusin rakkaus: liikkaluokkalaiset!

Miksi?

Noh, kun menen niitten luokkaan, ne puhuu vaan kiinaa tai taiwania ja ma oon ihan ulalla, mutta ne on kiltteja ja hauskoja :D Ne toivottaa mut tervetulleeksi ja niitten kaa on helppo pitaa hauskaa... tassa esimerkki tasta paivasta:

1. Alli astuu luokkaan
2. A nakee kolme jatkaa kasassa tuolilla ja yks huutelee "aaaaah". Oli vahan semmonen o.0 minne ma nyt tuliska -olo, kunnes alysin et ne venytteli siina ja ne kaks muuta paino sen kolmannen jalkoja :D
3. Juttelen naille vahan aikaa ja naa opettaa mulle taiwania....
4. Naa sanoo "jaa meidan luokkaan. OO MEIDAN LUOKKAKAVERI. Meilla on Maman tunti ja me aiotaan kattoo MacGyveria". Sit ne kerto mulle, etta niilla on kemian tunti. Olin silleen ooo.... MacGyverii kemian tunnilla :D:D tulin siihen tulokseen pitaa varmaan menna omaan luokkaan (30 minuuttia jo tunnista menny siella :D)
 

Joo, ihan ihme porukkaa. Ne halus oppia miten sanotaan suomeks "mina rakastan sinua", "mina kaipaan sinua" ja "oot hottis" :D Meni vahan aikaa selittaa toi hottis, ku ne luuli, et se tarkottaa nynnya naismiesta XD kun HOT on niinku tyttojen adjektiivi taal :'D Sit yritin selittaa jotain liikuntaluokan pojista (suomessa: olet liikuntaluokalla = oot saletisti hot), mut ku oot siin liikuntaluokas ja ne kaikki on viel taiwanilaisii, niin niil meni vahan ohi se koko juttu...

Letkeeta porukkaa :D Ja sit kun noil urheiluluokil on aina jotain 13-20 oppilasta niin siinpa sit oot ku tavallisesti yhel luokal on jotain 35-45 oppilasta (paitsi mun "hei ollaan 215 ja pelataan lentopalloo sisall" luokal)...

Just helmee. Takasin sinne~, jaksa naita meidan luokan nortteja nyt XD meidan luokan nortit <3