Jou!

Long time no see guys!

Elama on taalla niin... ELAMAISTA, etta himpura sentaan. Kouluun lahen ennen seittamaa ja se loppuu neljan jalkeen. Sit viela kahesta neljaan paivaan arkipaivina tekeen jotain hauskaa kavereitten kaa koulun jalkeen (tai ssit rotary kokoukseen tai vastaaviin) ja viikonloppusin oon aina menos jonnekin. Viimeset kaks paivaa, jolloin mulla on VAPAA ILTA, ma teen suurimmat laksyt ja pesen pyykkia.

Siistii, eiko? Meitsi on luonut elaman taalla!

Elektroniikan kaytto on omalla tavallaan runsasta (tanaan mulla oli viis tietsikka tuntia), mutta koska nykyaan opettajat sulkee internetin tuntien aikaan, en pysty kirjottaan tanne hirveesti. (Nyt oon Anan kotona ja Ana on suihkussa ja valtasin sit sen lapparin.) Mut ma haluan ostaa OMAN LAPPARIN! Sit voin kirjottaa ihmisille kirjeita kiinaksi. Joten iska... meitsi haluaa about tonnin lapparin web camilla ja mahd. isolla naytolla :D (Acer, if possible.)

ARGH! Mun piti kertoo mun uudesta projektista!! Okei, kuten varmaan ootte naista mun jutuista alynny, mulla on ihan simona kavereita meidan koulussa. Noh, meitsi paatti tehda meidan koulun oppilaista kerailykortit. Vahan niinku pokemon kortteja, mut meidan koulun oppilaista :D

Nyt mulle on aika selvaa mista ihmiset puhuu ja meitsi kirjottelee puheita onnessaan ja opiskelee laulaan.

Enaan ma en muista jos ma teen kerran tai pari viikossa jotai outoo tai uutta. MA TEEN JOTAIN OUTOO JA UUTTA KOKO AJAN!!

Tanaan on suunnitelmissa mun tai chi opettajan tyttaren aviomiehen (joka on amerikkalainen) konsertissa kavasy.

Err... ja sit mun piti kertoo lentolipuista. Okei, mun lentoliput on siis varattu 7/2 paivalle ja mun koulu loppuu vasta KOLMAS HEINAKUUTA! Joten paatin kysasta rotarylta, etta onhan se nyt ok vaihtaa noit lentolippui, ku en halua lintsata viimesiakaa paivia. Noh, ne oli silleen "ei". Olin ihan o.O ja sit vaadin niilta syyta niin henkilo nro1-3 sano, etta siksi, etta olen niitten eka rotary vaihtari (ei taa oo ees syy for love of god). Neljas tyyppi, jolta kysyin, oli mun tan hetken host-baba ja se sano, et kukaan ei voi pitaa musta huolta. Noh, np, meitsi kysy Kang zhu-renilt et voinks ma sit muuttaa niille tai Shu-Lin luo ja sielta naytettiin vihreet valoo. No, kavin viela eilen siella rotary kokoukses kysyyn silta meidan presidentilta, niin se totes, et "ei taa oo mun paatettavissa, vaan sun ekan host-baban".

Noh,

tassa on mun perstelulista:

Heidan argumentit: 1. ei ketaan huolehtimassa minusta.  Vasta argumentti: voin muuttaa Kang zhu-renin luo, joka on talla hetkella Anan mama. Ja ANAKIN on rotary vaihtari JA Kang ma on meidan koulun ZHU-REN ja ma tunnen sen + olen matkaillu sen kaa
2. Olen eka vaihtari ja se on vastoin SAANTOJA (jota ne taalla noudattaa pilkun tarkasti KUN NIITA HUVITTAA.) (eli ne pelkaa, etta ensi vuonna vaihtorumba again) . VA: Noh, koulun lopettaminen ilman erikoissyyta kesken kouluvuoden on myos vastaan rotary saantoja!

Muut minun syyt: 3. Minulla ei ole aikaa pakata. Jos paasen kotiin 4:30-6:30 valisena aikana, teen laksyt ja syon, JA SITTEN VIELA PITAIS PAKATAKIN, niin mina sattuisin kuolemaan vasymyksesta ennen kotiin paasemista.

4. Minulla ei ole aikaa sanoa hyvasteja ystavilleni, joilla sattuu olemaan KOKEET tahan aikaan

5. KFS:lla on leiri, joihin ne kutsuivat minut lentolippujeni paivamaaran jalkeen

6. Mineen paase postiin koulu aikoina! La ja su posti ei oo auki. Posti menee kiinni viidelta ja mun pitaa olla koulussa tohon neljaan ja viiteentoista asti. Sit kavelisin kotiin, hakisin paketit ja menisin postiin --> EI KERKEE!

7. En saanut muuta paluupaivaa varatessani lippuja ja meille sanottiin, etta sita voi vaihtaa

8. Anan paluupaiva on 22.7.

9. Beia on myos vaihtanut lentolippujaan, eika siina ollut mitaan vastaanpanemista!

10. Jos palaan kotiin 7/2, olen Taiwanilla vain 10kk!