Mulla ei oo hirveesti mahollisuuksia saada kuvia tahan blogiin silla

a) en voi siirtaa kuvia tikulle kotona

b) en voi kirjottaa blogiin kotona

c) kun puran kuvat koulussa ja kirjotan koulussa, koneet ei anna lisata kuvia niihin teksteihin

ja d) eipa nayta lisaavan kuvia tekstiin taalla maman ja baban toimistollakaan...

Eli kuvia tulee kun keksin tavan lisata niita tanne mun kuvattoman surulliseen blogiin.

 

Ihanaa, etta siskoni nayttaa olevan toipumaan pain, on siita turhan pitka aika, kun olen kuullu sinun valitt.. antavan asiakaspalautetta mistaan. Mita jos sa saat nyt elinaikaset varastot Panacodeja?! OMG vahan OOOON kade!

Huomenna mulla alkaa koeviikko soyiii...! Meitsi voi menna postiin sillon kun se on AUKI (uskokaa mua, ma oon yrittany postittaa kirjeita, mutta ma vaan nyt oon liikaa koulussa ja en myoskaan koskaan paase Kaohsiungin paapostiin joka on melkein aina auki).

Eli ei koulua (paitsi kiinan tunnit) kolmeen paivaan! Huomenna meen porssiin ja keskiviikkona teen hulluna kotitehtavia ja torstaina... CIJIN avec mes copains!!! LALALALALAAYAYAYAYAYAYAAA!

Brassigrillaus rokkaa! Meilla oli niiiiiin hauskaa (mun jalat on vielakin mustelmilla jalkapallon peluusta) ja oli kiva olla seurassa, jossa olin lyhyin pitkaan aikaan. (Taalla kaikki nyt vaan on minimaalisen pienia ihmisia. Siis meidan luokalla on jatkia, jotka on mua lyhyempia ;__;)

Ja no sit sunnuntaina olikin vahan karmeempi paiva... host baba vei mut kirkon pilleisiin (joo, jos en oo sattunu kertoon, meidan naapuritalossa on kirkko). Se oli mun ja baban eka kerta siina kirkossa ja jotenki mulla on semmonen olo, etta se oli myos meidan molempien vika kerta... _D Me molemmat hierottiin meidan ohimoita, kun ne muut laulo ja pui nyrkkii ihan hurmoksessa ja ma taisin nukahtaaki (niinku aina kirkossa, ellei lasketa hautajaisii ja sen sellasii) ja no se oli ihan kamalaa. Siis ei mulla oo mitaan kirkkoo vastaan, mutta ihmiset puhu siel kirkossa kannykkaan.. ja ne pennut! Teki mieli huutaa "haista kaakeli" (Emppu ma rakastan tota) ja repii se pentu sielta hiuksista ulos, kun ne muut yritti vaientaa sita karkilla. Mutta ma kestin sen - ihme kylla.  Pahinta oli kuitenki se, etta ne laulo virsia ihan hurmoksessa ja se pappi pui sita nyrkkia ja se hemmetin tilaisuus kesti TUNNIN JA NELKYTVIIS MINSAA, mika on puolet enemman ku suomiversio. Ma tulin siihen tulokseen, et luterilaisuus on ihanaa: vanhoillisuus ja kulmakarvojen kurtistelu kirkuville pennuille on ihana etuoikeus, joka on salittu vaan luterilaisille, I guess.

Noh, loppupaiva oli semmosta ei minkaan tekemista. Kavin kahessa kirjakaupassa ja ostin 3 kirjaa 16 eurolla.  Ilmeisesti siina toisessa kirjakaupassa taisin saada ulkomaalais-alennusta, koska alunperin sielta ostamani kahen kirjan hinta yhteensa ois ollu 560NTD, mutta maksoin 504NTD. Hihihiii.

Nonna pakko vaan sanoo, etta ma rakastan suaaa! hihihiii, sa oot nero _D (siksi lyokaamme tyhmat paamme yhteen).

Emppu on nero, kunhan se ei oo laakehoureissa (mika on kyllakin aika harvoin _D (samperin douppaaja))...

Ja no sit viimesena onkin mukava yllatys. Kysyin host-perheelta, et montako perhetta mulla tulee oleen ja kavi selvaks, etta luultavasti 3 ja mika parasta mun eka muutto on kai ens kuussa. Etta jos en ois ottanu asiaa puheeks, niin olisinko ma vaan yhtena paivana kuullu, et "heippashei, tanaan me muutetaan sut seuraavaan perheeseen"?! _D