Mitas nyt pikku maanjarstyksista :D... tuntuku oisin ollu laivalla ku meni ylos ja alas ja sivulta sivulle. Pikkusen porukka kirku (haloo, taa on mun koulu). Ei paljoo. Sitten meidan piti menna kokoontumaan tonne pihalle ja siella jiao guan valitti ku vaan yhel luokalla oli paansuojana reput ja kaikki muut unohti sen :D Sit mentii takasin luokkaan. Toinen tuli ku koulu oli loppumaisillaan ja kaikki oli vaan silleen "pfft, myo mennaa kottii" jah noo... Ai ni, koska sahkot ei aamulla toiminu ihan kaikkialla parin tunnin ajan, joten... :D meilla ei ollu kunnon tunteja (kaikki teki laksyja ja riehu)

 

Tiistaina kavin elokuvissa.

Mita taalla tapahtuu? En mina enaa erota paivia, koska tama on elamaa. Hullua, mukavaa ja aivan mahtavaa ja vasyttavaa elamaa, mutta elamaa siina maarin, etta rupeen oleen ihan paivapollo.

Mun uus host-family on kylla ihan mahtava. Ne on tosi hauskoja ja me kerrotaan ihan ihmejuttuja koko ajan. Mun didi on hauska. Se aina selittaa englanniksi ja sen englanti on samanlaista kun mun kiina: me tiedetaan mita me haltuaan sanoo, mutta sanomisessa kestaa. Sit me ollaan sillee "hiljaa hyvaa tulee" ku jutellaan toisillemme :D Se aina ajelee skootterilla kaikkialla, vaikka se ei oo 18 :D
erjie on vaan yleensa hauska. Silla on poikaystava Englannissa ja sen poikaystava on aina silleen: PUHUKAA ENGLANTIA! Mun uus isosisko sais nyt ajella silla skootterilla. Tai oikeestaan vasta tan perjantain jalkeen... mutta arvatkaa ajeleeko se jo nyt :D:D
Mama pakkaa aina liikaa aamupalaa ja pitaa tosi hyvaa huolta :)
Dajie on Taichungissa, mutta se on tosi hyva tyyppi.
Babaa ei oo hirveesti tullu nahtya, mutta kun se on kotona se aina selittaa mulle, etta voin menna pelaan korista ja survoo mulle sita palloo ja kaikkee :D

Ainiin. Mun kiina on talla hetkella aika koominen kasa kielioppia, kirosanoja, huudahduksia ja sanontoja :D Et nyt ei tunnu enaa "et mita hemmettii noi sanoo". Ma oon aika hyva kirjottaan, koska ma tiedan miten ne sanat sanotaan, mutta ne tulee mun suusta tosi outona mongerruksena. Ja jos ma oon puhelimessa, ma en pysty ajatteleen ja kayttaan mun kasia ja ma oon tosi sekava :D

Kotiinpaluun tullessa mun pitaa paasta naista eroon:

  1. hirvee himo bubble milk teahen
  2. peace merkin esittely, kun vaan naanki kameran
  3. koulussa nukkuminen
  4. ihmisten lyominen sen takia, et ne on palleja, mutta kavereita
  5. ihmisten palloksi kutsuminen (btw, ma kutsun MingMingia nyt xiao pangiksi mika tarkottaa pikkulaskia, mut se taas kutsuu mua isoks laskiks, joten ei kai se haittaa.)
  6. se, etta ma ajattelen, et +10 astetta on kylma saa
  7. Peilin kantaminen koulussa
  8. Aamupalan syominen koulussa
  9. Miekan kouluun raahaaminen
  10. Omituisten kiinalaisten huudahdusten suusta paastaminen
  11. Riemusta huutaminen luokassa
  12. Kouluun meno univormu paalla, vaikka se onki hemmetin mukava (paitsi ku unohat/et kerkee pesta vaatteeteita)
  13. Elokuviin ja ihme paikkoihin meno spontaanisti - siella se maksais liikaa

Ja semmoset 23958720 muuta pienta asiaa, joita oon miettiny aiemmin, mut joita en saa paahani nyt :D