Esimerkki ihmisten mukavuudesta: tan perheen vakkarileipomon pitaja naki mut, niin se anto mulel ISON SUKLAAKAKUN, koska olen Chenien uusi lapsi :)

Eilen vierailtiin Chiehin ja sen kaverin kaa Presidentin kauppakeskus nimisessa ostoskeskuksessa ja nain missa host isa tyoskentelee (mainostoimisto ja painotalo). Aamulla kaytiin mun koulussa. Yks saksassa ollu poika kaans mulle, etta kaikki tykkas musta ja haluais olla mun host perhe XD Mun opettaja oli tosi kiva ja koulu oli SUPER iso. Pitaa muistaakin ottaa kuvia.

ja ooo... Sit kaytiin illalla Night marketilla. Siel oli paljon ruokaa (soin jotai erikoisjatskia. Se tahmas ja ei tippunu jos sen kaansi ylosalasin :D) ja koruja. Ostin aurinkolasit ja lapsyt, molemmat satasen, eli vahan paalle 2 euroo.

Tanaa kaytiin 2 kertaa tai chi puistossa ja sit kun ne tyypit siel kuuli et osaan kayttaa keppia, ne paatti tuoda 2 semmosta ens perjantaiksi sinne puistoon, etta ma ja yks mies voidaan harjotella/otella. Jiiihaa! Apuaaa!

Sit kaytiin tanaan siel leipakaupas ja sain sen kakun SEKA sit kaytiin taviskaupassa, jossa sain kuulla, etta teen tanaa ruokaa, ku olin sanonu Chiehille, et voin teha spagettii. Mut nyt host mama lahti, ma oon taal yksin ja mun pitais laittaa sita ruokaa enka osaa kayttaa noita keittiovermeita. Etta sille... joten meitsi lahtee kokeilee. Jos tulee uutisii jattisuurest tulipalost Kaohsiungissa, niin se on sit mun syyta...