Taa kuva on meidan koulun festivaalista, jossa satuin ottaan vaivaset 300 kuvaa ja useempi varmasti otettiin minusta. Saatte kuvia sitten, kun saan ostettua MUISTITIKUN jolle ladata nama kuvat ^^"
Tama kuva ilmiinty tanne vaan, koska lupasin laittaa tan tanne eilen _D

Taa on talla kertaa sit maanantai vali maanantai tarinat...

Voieiijjjj mulla ei oo mitaan muistikuvia koko viime viikosta, kun olin niin vasyny _D (Kuinka paljon ma olen juonu (kahvia?)) Koko viime viikko meni oikeastaan panikoidessa niiden hemmetin paraativaatteiden kanssa. Siis oikeesti. Tiistaina GDY oli kipeena. Skippasin viime viikolla aika ilosesti niiden vaatteiden takia niin KFS:n, ku tai chi harkkojakin. Luulin, etta kuolen verenmyrkykseen ku keihastin itteni muotoilupiheilla (miten sekin on mahollista?) ja ne oli LIKASET.

Koulu festivaali oli PL:n vuosipaivana ja olin kylla ilonen, etta mulla oli paljon tekemista tona lauantaina, muuten olisin ollu ihan kuollu...
Eli maanantai vali torstai ma en oikeesti tehny yhtaan mitaan muuta, ku niita vaatteita KOKO ajan. Ja harjottelin semmosta urheiluvalaa.
Perjantaina me avattiin se meidan koulun synttarit ja oli se paraati. Se mun puku suoraansanoen LIIMATTIIN-TEIPATTIIN mun paalle, koska se oli aika vaiheessa viela sina aamuna. Ma olin siis Yubaba ja meidan aiheena oli Miyazakin elokuvat. Me marssitiin ne kamat paalla ympari meidan koulun urheilukenttaa ja sitten meilla oli kaiken maailman ohjelmaa ja mina ja Ana ja yks urheiluluokan tytto vannottiin semmonen urheiluvala. Se urheiluluokan tytto kiinaks, Ana englanniksi ja mina siansaksaksi. Miten niin siansaksaksi? Noh Ensinnakin se taiwanilainen mimmi sano sen puheen niinku ihan perfect. Sit tuli Anan vuoro ja se meni IHAN panariin ja ankytti ja unohti sen sanat. Ja sitten mina. Ma menin ihan jaihin ekan lauseen jalkeen ja puhuin puutaheinaapaskaa. Onneksi kukaan ei ymmartany, kun puhuin "suomea"!! XD

--- valimerkinta: OMG sain 8 pistetta sadasta mun variopin kokeesta! ---

Noh sitten alko urheilukilpailut (meidan luokka ei voittanu mitaan _D) ja niin alko kuvien ottaminenki. Ihmiset halus koko ajan ottaa musta ja mun kaa kuvia ja mina halusin kuvia minun kavereista.

GBZ sai pituushypyssa 7 ERILAISTA vammaa (= silla oli paikattu seitteman kohtaa sen ruumiissa jonkunnakosella tilkihtemisaineella lisamausteena tuli tietenki mustelmat ja muut) ja se jatka halus juosta sen jalkeen viela. Mika hulluinta, edellisen kerran, kun se hyppas pituutta, sen JALKA MURTU. Mista tulikin mieleen, etta erailla ihmisilla siella suunnassa on jalkapaketissa. KAHDELLAKIN, jos olen oikein kuullut!

Illalla ma menin kattoon viela KFS:n harjotuksia ja GDY kerto mulle tarinan tiikerimuijasta ja mina kerroin sille prinsessatarinan :D

Seuraavana paivana meilla oli se festivaali. Meidan kojussa myytiin drinksuja ja grillattuja mustekaloja-kalmareita-vai-mita-ne-nyt-onkaan. Koska mun kiina on epa-myyntitykkimaista, ma menin vaan mainostaan (=ihmiset otti musta kuvia, ma tungin niille mainoksia seka tuolin paalla seisomista kyltin kanssa). Cheneista kukaan, Beia, eika Tomitokaan paassy sinne. :( Mutta Chen Kuan-Yingin kaveri Kevin tuli sinne ja Bettyn porukat tuli sinne, joten tulihan sinne koulun ulkopuolisiakin tuttuja!

KFS:n esitys oli LOISTAVA (tietenkin!) ja meidan luokka sai tosta kojusta ja meidan vaatteista TOISEN SIJAN!!! YAYAYAYAYAYAYAY!!!

Illalla menin GDY:n ja muutaman kaverin kanssa kaupungille :D

Sunnuntaina kaytiin taiwanilaisissa haissa. Totuutta kertoen teille... jos teilla on mahollisuus valttaa taiwanilaiset haat, tehkaa se. Hyva jumala, ne oli tylsat! Porukka meni semmoseen varastohalliin (Tomiton kertoman mukaan ne voi olla kadullakin), vieraita tulee semmoset 100-500, ne syo (mun tapauksessa vege-ruokaa, joka oli ihan hemmetin pahaa... hirvein asia, mita olen pitkaan aikaan maistanu on vege-sushi, jossa ei ollu edes RIISIA -.-"), vie ruoat ja poytakoristeet mukanaan, kattoo sen morsiamen 2-4 erilaista haapukua, vie ovella karkit, kuvat ja tupakat mennessan ja that's it. Hirveinta on se, etta ens viikonloppuna uudestaan.

Illalla sentaan menin pelaamaan biljardia Tomiton, Felipen ja Caion kaa. :D:D:D

Maanantaina yritin harjotella mun puhetta (ei tullu yhtaan mitaan siitakaan), NUKUIN, kavin tekeen kotitehtavia Everydayssa (aivan mahtavaa kahvia <3) ja kavin leikkaan mun hiukset. Mun hiukset on talla hetkella ihan eriparipuoliset. Toinen korva nakyy, toinen ei. Mulla on otsatukka (, joka muistuttaa vahan vessaharjaa, koska se hiustenleikkaaja (jonka nimesin paassani Vanhaksi Karpaasiksi) ei ollu kuullu keventamisesta. Eika sen puoleen vinoon leikkaamisestakaan...) ja hiukset sojottaa joka suuntaan. Eli taydellista! Ei enaa sopostelya!

Tanaan oon sitten menossa Beian ja Mayan ja niiden luokkakavereiden kaa teemaravintolaan. Teemana on VESSA.