Lahjonnat tulee perasta postissa, kuhan sinne nyt kerkeen...

 

Mitas tassa nyt on tapahtunu, mulla rupee oleen semmonen elan taalla elamaa ja elama on nyt... elamaa. Kiiretta pitaa, mutta paivat menee aivoissa puuroksi.

Perjantaina mentiin elokuviin kattoon NINE (se oli niin mamman ku Soo-Riminki synttari paiva). Nine oli hitsin hyva elokuva, ei kylla hakanny Moulan Rougea.

Lauantaina olli tanssiharkat ja sitten me mentiin vaan pelleileen kaupungille. Hirveesti oli porukkaa poissa tanssiharkoista ja mina ja opettaja ja paljon porukkaa oli VIHASIA murr! Lauantai iltana mina vaihoin taloa (pittee muistaa sanoa tuosta osotteesta, etta mika on enkkuversio siita... ei mulla kylla oo kiina versiotakaan ny kun rupesin ajatteleen :D) Miun pitaa kertoa tuosta uudesta talosta. Tan vaihtarivuoden alussa ma kavin siella talossa, koska niilla hyypilla on uima-allas. Mun huone on aivan uskomaton ja vessanpontto ruiskuttaa vetta pyllylle jos painaa oikeita nappuloita :D Lisaksi me kaytiin pelaan biljardia meitsin talossa eilen. Hihihihiii. Mulla on kaks isosiskoo, pikkuveli ja host-aiska ja -iska taalla ja koko perhe on aivan uskomattoman mukava. Ja normaalin olonen. Niilla  on kaks taloo, vanhalla me kaydaan syomassa ja uudessa me nukutaan :D
Mie oon asunu taalla vasta muutaman paivaa, mutta musta tuntuu, etta taa perhe on aivan uskomattoman hyva!

Sunnutaina oli taas tanssiharkat ja mina lahin niista aikasessa, koska mina ja Guan-Ying, Kevin ja niitten muita kavereita mentiin... semmoseen taide-galleriaan tai sen tapaseen ja sitten Love-riverille. Oli haaaauskaaaaa!

Maanantaina kouluun. Koulun jalkeen odottelin Anan mamaa tunnin, et se hommais mulle cd-soittimen. Okei, sit se soitti sinne toimistoon, mista niita voi lainata ja menin hakeen sita soitinta ja SE OLI IHAN TSIMPURAN ISO. Analla on semmonen pikkunen valkonen, vahan niinku puudeli... ja mulle annettiin sit semmonen suur-snautserin kokonen hirvio. Kun Anan mama naki sen, se oli vaan silleen "... ...myo kayaan huomenna vaihtaan tuo" eli oottelin tunnin siella koululla turhaan. Noh, ainakin paasin ajeleen bussissa kotiin Guo-Buon kaa, enka eksyny! (Aamulla meen muuten metrolla kouluun.) Etta koklataan tanaan uudestaan. :D