Joulu on melkein ovella. Tai siis siella, muttei taalla. Taalla sen huomaa vaan hirvio pukeista (semmosia liikkuvia HOHOHO -joulupukkeja kadulla houkutteleen ihmisia ostaan kamaa) ja ihan kamalan MUOVISISTA "kuusista".

Joten torstaini... torstaini... torstai oli hieman kokko paiva, mutta sen kerron joskus myohemmin (ehka tan vkl jalkeen..? Ehka!), etta miksi. Sanotaanko, etta tulin paljastaneeksi eraalle ihmiselle jotain, mita en ois saanu paljastaa, mutta asia paljastu kylla vahingossa JA mulle ei ollu kerrottu, etta asiasta ei saada puhua. ONKO SE MINUN SYY, jos tommosii pikkusii yksityiskohtia jatetaan kertomatta!? -.-" noh, olin kuitenki masiksessa ja pelkasin, ettei mulla oo sen jalkeen enaa kavereita ollenkaan, mutta toisin kavi, nama ihmiset osaa taalla antaa anteeksi. Ma en vaan pysty antaan anteeks itelleni niin helposti.
Ja sit oli ChiChin synttarit. Lyhyt kuvaus: KFS:n sinipaidat meni urheilurinkulan sivulle, niilla oli simputusjuhlat, ne sai paivansankrin itkeen, koska se joutu tekeen niin monta vatsalihasta ja kyykkyhyppya ym. (muittenki piti teha kaikkee!!) ja sitten kun ne oli raakanny juhlakalua tarpeeks, ne HOMMAS LAHETIN TUOMAAN SILLE JATSKIA, HUKUTTI SEN LAHJOIHIN ja sito sen paahan ilmapallon. Tallasii synttareita siihenki suuntaan!

Perjantaina koulun jalkeen Beia tuli meidan koululle ja sit olin KFS:n tyypeille silleen "taa on mun kaveri!" ja ne oli silleen *jaatyy+jaw drop* "se on niin pitka!" ja sit ne ei osannu sanoo mitaan _D
Sitten mentiin shoppaileen ja ostin paidan ja vyon. Beian piti palata kotiin kaheksaksi. Siis haloo, KELLO KAHDEKSAKSI! Se on maailmanloppu taalla (ma olisin saanu palata kympilta, mutta palasin aikasemmin ><), koska metroon menee aina about 15 min, joskus enemmanki... Mutta Beian uus perhe on myos superhyva, ne asuu keskella ei mitaan (hehe, lahella Dream mallia on keskella ei mitaan mulle, koska ma asun cityssa ja kaiken lisaks keskustassa (at the moment)) ja sen perhe ajaa sen joka paiva kouluun, Fu Hwaan, mika taas on lahella mun koulua, mika on keskustassakeskustassa ja se tarkottaa, etta autollakin kestaa ajaa ihan sika kauan (eli varmaan jopa 15 minuuttia _D mun aikakasitys vaaristyy taalla)! Ja ne osti Beialle kitaran!

Ohhos... sain kokeesta 30% oikein. Noh... se oli kiinaks, joten ehka se on ok... Ymmarsin jopa yhden kysymyksen vastaukset kokonaan, mutta kysymys oli taytta alapoloa.
Mulla on tallanen vastaus systeemi:
Jos ymmarrat vastauksesta nolla kirjotusmerkkia (lankkarimerkkeja ei lasketa!), vastaus on A, 1-2 merkkia ---> B, 3-4 merkkia--> C, 5+--->D.

Kun mentiin sinne keskuspuistoon, huomattiin Caio ja Felipe siina keskuspuiston metroaseman portailla ja mina jain niitten kanssa kaupunkiin. Seuraava pysakki oli ettia Maya. Kun oltiin nouseen semmosen maen paalle, missa Maya oli, joka mimmi huus "Maya" ja sit lahti juokseen ja me oltiin ihan O___o "whooot", mut se mimmi karju sen koiralle. Felipe ja mina hihitettiin siella nurmella ties miten pitkaan _D_D
Noh, sit siirryttiin makkariin. <--- ELI ERAASEEN HAMPURILAISRAVINTOLAAN, EI MAKUUHUONEESEEN! (mun karsimykseni... ma en ehka osta sielta mitaan, mut ma voin kylla syoda muiden jaatelot ja juoda limpparit... mutta HAMPPAREIHIN ja RANSKIKSIIN en kylla koske!) Olin selittaan ihan hirveella vauhilla jostain alyvapaata jutusta niitten jatkien kanssa ja mulla oli koulupuku ylla ja sitten siihen tuli meidan koulun kolmosia silleen... "kuka-on-sun- poikaystava-voidaanko-me-ottaa-kuvia?" Olin ihan "ooo.... ei kukaan ja kaikki arvatkaa siita!" :D Ja sit ne osotti vuoronperaan kaikkia. Just sillon Tomito teki aika hyvin ajotetun sisaantulon jatskinsa kanssa, anto meksikolaisille tyypilliset poskisuudelmat (mihin ma olen jo alkanut jotenkuten tottuun) ja ma otin sen jatskin (hehheeh, mie syon muitten ruoat taalla :D uus saastosuunnitelma!) ja sit ne tytot oli sille *kohottaa kulmakarvojaan* ja sit olin silleen "NOOOOO~~~OOO!" :D
Se oli kuitenki niitten poikien ilta, joten tein teatraalisen pikapoistumisen, kun jatettiin se makkari taaksemme. (Lue: En jaksanu kuunnella miehista ja etela-amerikkalaista supermies puheita enaa.)

Lauantaina menin jonnekin ihme yliopistoon jossain KAUKANA Kaohsiungista, mutta unohin sen yliopiston JA sen kaupungin nimen =D meitsi hakkaa kaikki kaaliaivoisuudelallani. Joo.. Sinne ei tullu ketaan muuta mun luokalta (en tienny sita etukateen), mutta ei se mitaan, supervaihtari ei jaa yksin! Siella oli mun kummioppilaan tapanen (tai siis ma olen sen kummioppilas, se antaa mulle aina karkkia ja on hassu. Se mimmi on semmonen, et jos se olis Suomessa, se ois koko koulun tunnetuin oppilas. Hauska, kaunis ja raisu. Epatyttomainen kayttaytyminen... :D) ja 18 muuta oppilasta meidan lisaksi ja mulla oli niin hauskaa. Miksiko? Siksi, etta mun ei tarvinu ymmartaa niin paljon. Yliopiston synttarit on yhta festivaalia ja me vaan syotiin ja etittiin yhen jatkan tyttoystavalle tuliaista. Ja sitten aitin ja taiwanilaisten mielesta minka tahansa matkan ilmapiirin nostattaja iskee kehiin: KARAOKE! Taalla kaikki bussit on karaokebusseja ja no... se oli aika... ^^" siis siedettavaa, mutta... eh... ei hirveen nautinnollista.

Sunnuntaina nukuin ja tein kotitehtavia ja pakkasin, koska koskaan ei tieda, millon muutto tulee.

Ohhoh. Vois kai ottaa possunuha rokotteen, mutta en HALUA.

Luen Memoirs Of A Geisha (hyva kirja!).

Skippasin koulun tai chi harkat ja harjottelin puhettani.

Michael Cheese on osa jokapaivasta elamaa kuuman ilman vuoksi.

Viimenen juttu on se, etta taalla ihmiset sekottaa aika kirkkaasti Belgian ja ETENKIN Ruotsin ja Sveitsin keskenaan. Ne on kaikki suurta iloista Suklaa-yhteisoa  ja ihmislla ei oo mitaan hajua missa mikakin on :D