Tänään oli meitsin läksiäiset! (alias läskiäiset... mutta kohta ymmärrätte miksi.) Mutta sitä ennen tärkeä tiedotus: Mun host-perhe on Morakot-taifuunista huolimatta elossa!

Ensinnäkin me leivottiin koko aamu. Emppu laitto aivan uskomattoman voileipäkakun.

 1250355147_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Minä laitoin suklaakeksejä, mokkapaloja, kinkkupiirakkaa ja mamman marjapiirakkaa. Tässä viel kuva koko ruokapöydästä:

1250359080_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Paikalle saapu kavereista Reetta ja Satu (etuajassa), Noora ja Erin. Perheestä tuli Emppu ja yllättäin iskä ja äippä. Mikke ja Leena ei tullu, ne tulee alkuviikosta, sillä Miken auton pohjassa on edelleen pikkunen reikä... Se taas tarkottaa sitä, että me ei saada taaskaan otettua perhekuvaa kun Emppu lähtee huomenna ja se taas tarkottaa että meidän viimenen perhekuva on edelleen mun rippijuhlista!

No läskiäiset nää partyt todellakin oli, sillä musta tuntuu, että mä tulen vyörymään seuraavan viikon eteenpäin ja kun nousen siihen lentokoneeseen, niin mun pitää istuu keskirivillä, kun muuten kone on epätasapainossa...

1250355074_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Vaikka Anni ei ollu tänään paikalla (se tulee huomenna syömään =D), niin se oli hengessä mukana. Mä en ollu arvannukaan, että saisin näitten juhlien myötä ison kasan läksiäislahjoja! Reetalta sain Why Why Love Jia Din tyyliset korvikset, niin et voin ettii itelleni Devil Boyn ja 10th Guyn (hei, ymmärsittekö te tavalliset kuolevaiset tästä mitään??). Eriniltä sain nimikorun (nyt voin luistaa siitä nimilappu säännöstä sillä rotary reissulla ;D) ja kortin jossa toivotettiin hyvää matkaa JA sitten siinä luki kiinaksi, että Taiwan toivottaa minut tervetulleeksi. Ihanaa! Sitten mä sain don't forget us - älä unohda meitä -kassin Annilta ja Nooralta. Siellä oli iii~~iiso kasa kirjepaperia, niitten kuvat ja osotteet =D että kai sitä pitää ruveta ahkerasti kirjotteleen. Toivotaan, et ne paperit ei paina 3,4 kiloo, sillä mun matkalaukus on just nyt 16,6 kiloo tavaraa. Ja viimeisenä, sokerina pohjalla on Empulta ja Mikeltä Kalevala rannerengas, joka on hypersiisti, sillä se on yksinkertainen, epänirppaneitimäinen ja siinä on erittäin hyvä kaiverrus: MEA 2009! (Emppu mainitsi myös, että sillä ei ollu niin kiva hinta ^^". Mä tulin siihen tulokseen, että Emppu laitto kuitenki ne kirjaimet ei vaan kuvaamaan MikaelEmiliaAllia, vaan se onkin oikeesti "Muista Empun Aneet"...)

1250359318_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sit lopuks otettiin paljon kuvia (Charlien enkelit, Spice girls ym. tyylejä) ja käytiin rannalla. Mä kävin uimassa ja muut istu laiturilla ja oli ihan "jaaha" ilmeellä liikkeellä =D

Mut hauskaa oli ja se on pääasia.

Ja näin loppukevennyksenä tän viikon lopun ohjelma: torstaina kävin vielä Klassikalla ja perjantaina kävin Siilin lukiossa ja yläasteella kattoon kavereita ja opettajia. Oli ihana nähdä varsinkin Mustikkaa ja Jaanaa, sillä me ollaan ysinkin jälkeen oltu yhteyksissä. Varsinkin Mustikka on ollut ihanasti mukana tässä vaihto hommelissa ja alkuvaiheessa tuli just hyviä vinkkejä :)

Viikko lähtöön!