Loma oli kiva vaihteluu, koska ma olin koko ajan menossa jonnekin, mutta ei juma, ma rakastan koulua.

Miksi?

Ensinnakin. Ma saan teha koulussa niita asioita, jotka on musta kivoja. Mulla on siis aineita "joiden tunneilla ma ymmarran", eli aineita, jotka kiinnostaa mua niin paljon, etta ma jaksan jopa kiinnittaa huomiota siihen opettajan kiinan erikoissanasto tulvaan :D

Toiseksi ja tarkeimmaksi: mun luokkakaverit on nerokkaita. Ma en ees muistanu kuinka hauskaa mulla oli koulussa. Eli ma oon "guan-she" luokalla (lyhyenne guang-gao she-jiista eli mainosten suunnittelusta) ja muutamia faktoja naista luokista: kaikki ihme tyypit (jotka on surkeita matikassa) ajautuu talle luokalle ja mika parasta, vaikka mun koulu on suhteellisen hyva, ma olen yhdella koulun omituisimmista luokista. Meidan luokalla on 27 oppilasta. 7 poikaa, 20 tyttoa ja yksi niista tytoista on suomi-vaihtari. Meidan luokka on 2-15. Toinen, vastaava luokka, 2-11, on 46 oppilaan luokka. Mika ihmeen jarki tassa on? Noh... 2-11 on erittain aktiivinen ja riehuva luokka, mutta ne on semmonen positiivisesti tata tekeva. Meidan luokka riehuu ja keraa valituksia, koska me ollaan laiskoja. Hahahahaaaa~~.

Ennen lomaa yks meidan luokan hassuimmista lapsosista ei puhunu mulle, koska ma en ymmartany tai osannu vastata sille tarpeeks nopeeta, mutta tan koulun alotuksen jalkeen mun kiina on silla tasolla, etta ma pystyn vitsaileen MingMingin kanssa ja se on hemmetin hauskaa. Koiranruokapoika.

Lisaksi ma voin nukkua koulussa. Mulle ei tuputeta ruokaa, jota ma en halua syoda. Taalla on rentouttavaa olla.

Sitten DaeLeesta on tullu mun superkaveri. DaeLee tulee Alaskasta ja sitten me vaan aina puhutaan hirvista ja hirvittavasta kylmyydesta ja ihan ihme jutuista. Ja DaeLee on suorin ja rososin ihminen, jonka ma tunnen. DaeLee on mahtava~~! Me ollaan tosi samanlaisia monissa asioissa, mutta meilla on yks merkittava ero: mina nautin olla Taiwanilla ja DaeLee odottaa vaan ja ainoostaan kotiinpaluuta. Kun mina ja Ana keskustellaan, keskustelu menee nain: oh DaeLee, on niin mahtava. Kun mina ja DaeLee jutellaan, keskutelu menee nain: oh, Ana on mahtava... mutta Alex on DaeLeen tyttoystava XD (oo... tyhmia vitseja on huono selittaa. DaeLee ja Alex on paita ja peppu tavaraa, kuin tahdista ennustettu paras kaveri -pari.)

Eilen menin DaeLeen koululle ja koulun nimi on ShongGong (okei joka kerta kun ma kirjotan Shong, mun pitais kirjotta Xung, ma TIEDAN, mutta tiedatteko jos ma kirjotan Xung, te aannatte sen vaarin, KOSKA SE KUULOSTAA IHAN SHONGILLE). 雄公 on koulu, jossa on yks tytto joka 150 oppilasta kohden. Eli vahan ja mika hassuinta, ne tytot siella on suurinpiirtein jakautunu nain: 1 jatka-mimmit: nayttaa jatkille, kayttaytyy ku jatkat ja ainoo asia mika saa sut tiedostaan, etta ne on tyttoja, on niiden uniformun KELTAINEN vari VIHREAN sijaan. (Voi poloiset lapset, onneksi meilla on sinivalkoset.) 2 pikkusen pahismimmit: eli hame on liian korkeella ja ne valitsi sen koulun... koska siella on paljon poikia XD

Mun koulu on painvastanen. Kun Shong Gong on entinen poikakoulu, Shon Shang on entinen tyttokoulu ja taa  paikka on taynna tyttoja ja poikia, jotka kayttaytyy ku tytot :D

Mulla on ihan jarkyttava maara, ihmisia, jotka tietaa mut, koska ne tulee ja puhuu mulle yhden kerran ja sitten ihmiset ajattelee olevansa mun parhaimipmia kavereita. :D (Joskus ihmiset kysyy multa etta muistanko ma ne ja sitten on aika pissanen olo, kun mulla ei oo mitaan hajua kuka se kyseinen tyyppi on :D) No parempi se, ku se, etta ihmiset ei uskalla puhua DaeLeelle, koska se on kaunis ja ronski amerikkalainen ja mika kamalinta: TYTTO.

Kylla se on pelottavvaa.