Arvatkaa kahdesti, kuka repesi lukiessaan host-isän lähettämää kirjettä... Sen otsikko oli "Aika virtaa nopeasti kuin vesi. Kahden viikon päästä sinusta tulee taiwanilainen."

Edellisissä kirjeissäni host-perheelleni mainitsin jotain Suomessa harrastamastani Kobudosta. Tässä kirjeessä host-isä sanoi näin: "Perheessäni kaikki harrastavat kiinalaista kung futa. Joka ilta harjoittelemme taijiquania (tai chita), joten sinun täytyy valmistautua henkisesti."
Ja sitten tuli kuvia edellisestä vaihtarista tekemässä tai chi harjotuksia. Haha! Jos ne oikeesti harjottelee kung futa ees muutaman illan viikossa, niin mä haluun jäädä tähän perheeseen ikuisesti! XD

Muuta: Ei tässä mulla enää ennen lähtöö oo paljon asioita jälellä tehtävänä. 
Loppujen tuliaisten osto... enää jälellä ruokien, Tatu ja Patu Suomi kirjan ja Afrikan tähden osto, eli hyvillä mallilla mennään. Hmm... vois myös ostaa Aalto jääpalamuotin. Huomio! Nyt pitää antaa kuitenkin tosta Afrikan tähdestä kunnia Laylalle Ranskaan. Se on mun kirjekaveri ja mä tuskailin sille, että mitä mä veisin mun host-perheelle. Layla sano, että viet jonkun suomalaisen pelin ja suomalaista ruokaa. Kukaan ei kuulemma voi olla rakastamatta suomalaista ruokaa.
Rahat on vaihdettu: 1250 USD ja 1100 TWD, mikä tekee yhteensä about 900€, hui! Tai ei oikeestaan. toi 1100 Taiwanin dollarii kuulostaa hurjalle, mut se on oikeesti vähän parikymppiä... Mä kysyin Eriniltä, että kuinka paljon sitä rahaa pitäis vaihtaa ja se sano että tonni. Olisitte kuulleet sen epäilyksen määrän mun äänessä!
Ensi viikona alussa pitäis hommata viimeisetkin allekirjoitukset niihin aikasemmin mainitsemiin sääntöihin. Ne allekirjoitukset on sitä varten, että minä ja mun vanhemmat myönnetään, että minun pitää noudattaa niitä ja sitten siihen vielä tulee mun vaihtoasiamiehen allekirjoitus, etten mä vaan väärennä vanhempien allekirjoitusta tms.

Läksiäisiä tässä ollaan myös suunniteltu. (Ai niin, taisin unohtaa mainita tästä iskälle ja äipälle, hups!) Toisena päivänä perhe (iskä, äiti, Emppu, Leena ja Mikke. Ja sitten jotain randomeja hyyppiä, jos ne sattuu paikalle) ja toisena päivänä kaverit (eli Noora, Reetta, Davy alias Satu ja Anni. Alunperin ajattelin kutsuu myös Icen ja Kriinan, mutta Ice on armeijassa, joten tapaan sen tänä viikonloppuna).

Sitten vielä semmosta pientä, kuin pakkaamista ja käyntikorttien tekoa, mutta ei mitään suurta.

Vihjatkaa, jos olen teidän mielestä unohtamassa jotain!