3 tyttöä, kolme läppäriä ja kolme internet yhteyttä. Mitä muuta ihminen voisi kaivata?

Eli selityksiä: Me haettiin Empun (mun siskon) kanssa se taiwanilainen, Erin, lentokentältä.

Sen piti tulla kahelta täällä olevalla koneella, mutta puolen tunnin odottelun jälkeen rupes vähän hermostuttaan. 40 minuutin kohalla me mentiin kuuluttaan ja yhden tunnin jälkeen oltiin soitettu isille ja käyty kysyyn lentoyhtiöltä (joka ei toki voinut paljastaa yhtään mitään yhtään mistään) onko Erin elossa. Noh, tunnin ja 10 minuutin jälkeen soitettiin Matille - joka ei btw sattunut vastaamaan - ja Moisalan Markulle, jolta just sillon loppu akku =D Onneks se sentään soitti jälkeenpäin sen vaimon puhelimesta ja keskustelu meni suunnilleen näin:

Alli selittää tilanteen

M: näkyykö rotareita?

A: no joo, noita vaihtareita...

M: no käyppä kysyyn sieltä.

Siitäpä sitten mentiin ja kyseltiin. Ja kyllä, Taiwanin tyttökin löytyi! Sen matkatavarat oli hävinny ja pidim se oli tekeen katoomisilmotusta sen laukusta. Sitten soitettiin Markulle, että Erin on löytyny!

Mikä iloista, nämä Vantaalaiset Rotary hyypperöt ei vaan tienny, että me oltiin Empun kaa tultu vastaan, mutta siinähän sekin tilanne selvis! Hehe =D

Mutta lopputulos oli kuitenki erinomainen. Tässä me sit nyt nöretetään yhessä.

Lentokentällä juttelin kahden USAlaisen vaihtarin kanssa. Toinen tuli Oregonista ja toinen Washingtonista ja mä sain niiltä ekat pinssit takkiini! IIIK! =D Mä nimittäin sanoin, että "vaaau onpa teidän takeis paljon pinssejä ja mulla ei oo ollenkaa". Ja sit ne lämäs ne pinssit mulle ja olin vaan "ooooh".

Täällä Emppulassa mä sain Eriniltä aivan mahtavat pelikortit! Se ei tainnu ees tietää, et mä keräilen pelikortteja, joten ostos osu tuurilla nappiin. Mikä parasta, niissä pelikorteissa lukee matkustamisiin juttuja fraaseja englanniksi ja kiinaksi. Naureskelin, että hertta kakkonen on Erinin kortti, siinä lukee "my baggage seems to be lost"...

Nyt me lähteään vuokraan joku video ja ostaan karkkia. Mums!