Kuva musta Helsingin lentokentalla!

Kello oli kuusi ja mina tein lounasta itselleni mukaan kouluun. Olin jo edellisena iltana valmistellut itselleni taytetyt paprikat, mutta vasta aamulla aioin tokata ne uuniin.
Henkinen valmistautuminen oli iisia, onhan tama koulujen vaihtaminen minulle ja koko Suomen (ja melkein koko maailman XD) kolunneelle perheelleni helppoa :D
Housut piti kuitenkin vaihtaa, koska eihan sita kouluun voinut menna SHORTSEISSA!

Koulu... eka paiva... jotain ennalta-arvaamatonta ja ikimuistoista. Ensinnakin. Kun menin sinne, jouduin opettajanhuoneeseen, missa tapasin amerikkalaisen vaihtarin Anan. Ana on minua vuotta nuorempi, joten han menee ykkosien kanssa samalle luokalle ja mina kakkosten. Kun viemme ensin Anan hanen luokkaansa (minutkin raahattiin kylla sinne esittelemaan itseni :D), aivan hurja taputuskuoro pamahti kayntiin. Mut ei siina mitaa. Kun ma astuin kaytavalle ja viereinen luokka naki mut... oumaigaad sita mekkalaa. Ne vihels ja huusi ja se opettaja joka vei mua ympari kouluu oli vaa sillee "no meidan on pakko menna tonne, ku muuten ne ei hiljene ja noi on tan koulun hulluin luokka" _D Etta sit me mentii sinne ja ma esittelin itteni ja ne oli koko ajan silleen OOOO, UUU ja IIIIIK ja KYAAAAAH. Ja tottamooses ne taputti koko ajan _D

Et sillee. Sit me mentiin hakeen mun home room teacher... eli kaipa se on mun luokanvalvoja... ja noohh... siel oli pari mun luokkalaista. Anna niminen Hong Kongista Kaohsiungiin muuttanu tytto ja Denzil niminen poika. (Jep, toi Denzil on ihan tapponimi muistaa!) Ja nooh, ne on pitany musta aika tosi hyvaa huolta tan kahen paivan aikana. Mulla on koulussa ainakin tan viikon naita aineita: kiinaa, matikkaa, suunnittelua, kuvista, atkta, toista suunnittelua, enkkuu, liikkaa, lv:n tunti/klubit, kolmatta suunniteluu, militaryy ja piirtamista. Etta aika paljon suunnitteluu. Mun koulu on melkein kaupungin keskustassa ja mulla on tosi lyhyt matka kotiin.

Ekana paivana en kerenny ku parille tunnille, mut ihan kivaa oli ja ainakin puolet meidan koulusta moikkaa mua, _aina_ kun ne nakee mut kaytavalla... etta... ja ainii... koulu alkaa 7:30 ja loppuu16:10. Ruokatunti on puoltuntii ja sit ihmiset nukkuu tunnin. Koulun oppilaat siivoo koulun ja lounas viedaan kouluun mukana tai ostetaan. (Mut se maksaa jotain tyyliin neljakymppia eli alle euron.)
Ma sain eilen mun liikuntaunivormun ja tanaan sen tavallisen. Ihan siedettavii, kuvii tulee sit myohemmin... (again)

Tanaan mulla oli eka "kunnollinen" koulupaiva. Menin kouluun univormussa ja eka meilla oli lipunnosto. Se oli kunnon sotilasmeininkii, mut parempi niin ku suomalainen losotan ja katon jonneki minne sattuu -tyyli. Sit meidan piti Anan kaa esitella ittemme koko koululle ja kun me oltiin kavelee sinne korokkeelle, Ana kompastu. Me oltiin siina sit molemmat ihan panaris ja unohettii kaikki mita meidan piti sanoo!
Sit meil oli kiinaa, mika tarkotti sita, et ma piirtelin siel tunnil ja Denzil opetti mulle kiinan kielen merkkeja. Sit oli enkuntunti ja Anna opetti mulle kiinan kielen merkkeja (,silla se enkku oli TOSI helppoo ja ma myos korjasin niita aantamisohjeita niitten enkun kirjassa. Esim. sammakon aantamisohje oli FRAG sit ma olin sillee "..." ja korjailin niit koko ajan helpompaa muotoon. Ja sit oli toinen enkun tunti ja yks tytto meidan luokalta opetti mulle kiinaa =D mut ma en muista sen nimee, ku Anna sano sita vaan leikillaa lehmaks ja ma en sit muistanu yhtaa mitaa muuta ja kaikki esitteli mulle ittesa, niin kaikki naa nimet saa mun paan pyoralle.
Liikka tunnilla kenenkaa ei ollu pakko teha mitaa ja tytot ja pojat pelaili lentista (JEP REETTA, LENTISTA ja siel oli joitai tyyppei, jotka harrastaa sita!) ja ma olin ihan supo siina ja sit mun luokkalaiset halus opettaa mua...
Lv:n tunti olikin jotain sopotusta auditoriossa ja meitsi meinas nukahtaa... Ja sit oli normaali lv:n tunti... missa mulle kerrottiin koulun klubit/kerhot! Niita on 47, joten kerron vaan ne jotka kiinnostaa mua. Koska ma oon vaihtari, mulla on erikoisoikeus kayda monissa klubeissa ja jos tykkaan jostain, voin jaada sinne pitemmaks aikaa.

Kiinnostavat: koris, tennis ;D, jooga, liikenne ja paintball (en tiia kyl miten ne liittyy yhteen), hauskan pito (haloo, jos klubin nimi on hauskan pito, se ei voi olla  tylsaa!), leirielama ja telttailu, selvannakija ja ennustus, sarjakuvat, elokuvat, ilmapallon vaantelijat, savenvalajat ja lahjojen teko! Et nois ma ajattelin kayda kurkkaa, et mika on hauskaa.

Et sellasta. Rahat on riittany hyvin, ihmiset ostaa mulle mielellaan tavaraa XD Olen ylpea siita, etta olen kaynyt joka paiva tai chilemassa ja mulle luvattiin opettaa kung fu miekkojen kayttoo, kun osaan perusteet tossa tai chissa. Et hyvin menee.

Mukavaa, et lukijakunta karttuu, puskaradio naymma toimii sielki paassa.

Lopuks viel siit go turnauksesta.

 

Etta olihan tuota porukkaa.