JEEE! Ma sain kuvia tanne! Mutta... naa on sata vuotta vanhoja kuvia _D eli naa on silta viikonlopulta kun me tehtiin niita savipolloja Anahyn ja rotaractien kaa ja baba vei mut agonin luo. Ei oo uudempia kuvia, kun muistitikku on kotona ja mina en. Eli vuodatuksesta loyty tanne laittamiani kuvia, joita en ollu viela saanu liitettya tanne blogiin...

Ekat kuvat o agonin kotitemppelista ja sitten on kuvia betel - pahkinoista, jotka on semmosia alloja pureskeltavia sydeemeja (vahan ku purkkaa) ja sit niitten sisalle voi laittaa jotain mommoa ja kaikki jotka syo niita sylkee joka paikkaan ja saa suusyovan. fi.wikipedia.org/wiki/Arekapalmu.  Baban veli ja sen perhe ne niita kai keraili ja kasvatteli tai jotain..

Sitten on kuvia paikallisesti temppelista ja minusta (kun olin viela valkonen, nyt oo ruskia ku kahvipapu _D) HUOMATKAA KUITESKI, ETTA TASSA KUVASSA MA ISTUN KU NEITI (mulla on myos kuvia jossa ma en istu ku neiti...)

tassa on mun ihana puhelin ja savipollo-style kannykkakoruni. (Jep, meitsilla on kannykkakoru).

Ja not sit viel kuvia siit grillausvkl:n jarvesta ja meitsin koulusta. Koettakaa arvata kumpi on kumpi.

 

Ja ei, en oo kuvanmuokkaillu tota jalkimmaista!

 

Mutta tahan paivaan. Meidan piti siis menna aamulla kattomaan niita osakemarkkina-porssi-sydeemeja tai chin jalkeen (joten en ollu pessy hiuksia, kun halusin pesta ne tai chin jalkee) ja sit tsu-ren Kang soitti ja sano, etta se haluu vieda mut ja Anan traditional marketille ja teha meidan kaa shuei jiaozeja (eli dumplingeja, mut mita jarkee kayttaa niista enkun kielista nimee?.).  tassa kuitessii linkki: en.wikipedia.org/wiki/Jiaozi
Mut siis me oltiin menossa sinne tai chi tunnille ja ma luulin, etta me tullaan valissa viela sita ennen kotiin, mutta EIIII menty ja meitsi sai olla hikisissa urheiluvaatteissa koko paivan ! -.-"
Noh, kun oltiin kaveleen sinne traditional marketille, joku nainen vaan pysaytti meidat ja sano, etta se tuntee mut, etta "ma oon se suomalainen vaihtari" ja ma olin sillee.. "ooo... en kyl oikeesti tunne tota naista..." Mut sit se kerto, et se on Rabean (saksalaisen vaihtarin) mama ja yhtakkia me oltiinki jo sovittu, et Rabea tuli meidan kaa sinne traditional marketille ja meilla oli sit hyva paiva (paitsi etta mun tukka oli LIIIKAAANEEEN ja mun vaatteet oli LIIIKAAASEEET).

Eli huomenna sinne porssiin sitten...

Mut no joo... sit me kaveltii Rabean kaa mun kotiin, kun oltiin syoty jiaozeja ja mentiin President departmenstoreen ja syotiin makkarissa jatskia ja sitten kaveltiin ja etittiin puisto ja sit Rabea oli silleen OMG, ma tiian missa mun koti on ja sit se kaveli kotiinsa ja ma kavelin tanne maman ja baban toimistoon kertoon, mita mulle kuuluu.

Eli ehkapa saan lisaa kuvia tanne tassa lahitulevaisuudessa, ehka en....