Miksi voaah? Noh, loma-aika (tosin ei taalla, mutta taalla elama on melkolailla juhlahumua koko ajan) on saanut kaikkien rupattelusuonet auki ja mulle tulvii PUHELINSOITTOJA, TEKSTAREITA, KOMMENTTEJA ja SAHKOPOSTEJA! Ma en tiennytkaan olevani nain taydellisen suosittu :D

Eli viime viikolla, torstaina nain tarkemmin ottaen oon kirjotellu viimeksi. Se ilta oli aivan superubersiisti. Tassa teille kuvia ;D

 

 

Sen meikkaus ja vaatepaikan porukkaa... meitsilla on nyt se kauan kaivattu school uniformi paalla XD

meitsi ja klubin pressa

mun uus perhe

ja meitsin rakkaaaaaat rakkaaaaat ystavaiset :D

Mun on nyt viela ihan pakko sorssia yks Yu Lingin ottama kuva... Taa saa mut repeen joka ainoo kerta! (Tossa kuvassaki ma oon just repeen)

Eli kaikki vaihtarit ja kolme mun kaveria mun koulusta meni rotarien parteihin, joissa ma olin ainoo ihminen, jolla oli tommonen supermekko. Taa oli mun synttarilahja! Eli meikki ja prinsessa mekko. Ja mika tarkeinta niin vaihtereilla, ku mun kouluhyypillakin oli hauskaa! (Tai niin ne ainakin vaitti.) Chenit ei tullu sinne, koska Yang on kipeena (arvatkaa kahesti mika tauti..). Mutta pippalot oli erittain kivat ja kuvat ny varmaan kertoo enemman ku tuhat sanaa ja blaablaablaa. P.S. kellekaan ei varmaan tullu yllatyksena, kun Ana voitti sen puhekilpailun ;D

Valikommentteja: NAMI sain Boston-piirakkaa yhelta opettajalta. Kaksi isoa palaa. Herkkuhetki with GDY ja LYL :D

Joo... perjantai oli siis mun synttarit ja en oo saanu ikina nain paljoo synttarikortteja ja lahjoja ja kaikkee. Musta tuntu, etta puol kouluu ties mun synttareista ja noh kun ma en ole tata ennen koskaan juhlinu mun synttareita KAVEREIDEN kanssa, niin oli sitten synttaripiknikki samaa luokkaa... Eli piknikilla keskuspuistossa... viittatoista vaille yheksan palasin koululle hakemaan pyoraani. Mulla oli kolme kassia taynna tavaraa. Koululaukku. Kakkua naamassa. Ja valoshow pirunsarvet paassa. Sitten menin siihen portille silleen "jaaha, ei oo portti auki" ja ma luulin pyytavani silta vartijalta, et voiks se avata sen portin, mutta siella kopissa oli sen vartijan lisaksi yks mun kaveri, koska sekin on DDGB. Repesin sisaisesti niitten ilmeille :D

Lauantaina menin kouluun, kun meilla oli koulussa japanilaisia viikon verran ja sit me mentiin jonnekin hakka museoon... (no jippii, oli aikalailla ku korttelimuseo, mut taiwanilaisversiona. Eli noh... silleen ok, jos siella ois saanu olla rauhassa, mutta me oltiin siella TAIWANILAISTEN kanssa, mika tarkotti, etta me juostiin paikasta toiseen ja otettiin sikana kuvia.) Ja sit maalailtiin semmoset kiinalais-japanilaiset paivanvarjot.

Ja ooo... sunnuntaina mun piti menna Taipeihin, mutta mun uus mama ei oikeestaan halunnu, etta ma meen Chenien kaa, kun Yangilla on, noh, possunuha ja en sitten menny. Me tehtiin kaikkea kivaa Kaohsiungissa koko paiva: shoppailtiin aamumarketilla, kaytiin syomassa hyvissa paikoissa ja mentiin elaintarhaan ja shoppailtiin viela illalla :D

Maanantaina takasin kouluun, mutta illalla oli night market NAM ;D (Night market tarkottaa syomista.)

Tiistaina mun paiva oli aika erikoinen. Maanantaina KFS kysy, etta olenko ma menossa HUOMENNA (eli tiistaina) kattoon niiden esitysta. Olin silleen. OOO ESITYSTA??? (Miks ma kuulen aina naista talleen???) Taa tarkotti tsu-renin luo juoksemista ja luvan saamista. Eli tiistaina ei ollu koulua koulua! Me mentiin kattoon semmosia esityksia ihmisten valisista suhteista (oh my, oli tylsaa), mutta kun olin kaveleen sinne tuli tekstari:

FELIPE: I'M HERE TOO
ALLI: WHERE?
FELIPE: IN THE AUDITORIUM

Ilmeisesti sekin meni kattoon sen kavereita sinne ja kun se ja Alex oli kaveleen sinne auditorioon 4. kerroksessa, se katto ulos ikkunasta ja oli silleen "blondi tyyppi. BLONDI TYYPPI? ALLI???" :D Ja no sitten kun KFS esiinty, me katottiin niita yhessa. KFS ei ollu ihan taydessa terasa, ne esitti saman jutun keskiviikkona ja ne oli LOISTAVIA. Siella tiistaina ne oli hirveen vakavia!

Keskiviikko oli peruskauraa, kaikki tohkeissaa vuoden sulkijaisista. Tana vuonna kaikki on menossa Dream mallille, mukaan lukien mina! ;D Joten adios, meitsi menee tohkeileen :D