Heippahei taas!

Muutaman päivän sisällä on tapahtunut hu~~rjasti.

Kun sain vaihtopaprut, lisäsin muitten vaihtarien osoitteet messengeriin ja nyt olen joka päivä jutellut jonkun kanssa. Yhden brasilialaisen (tällä kertaa porukat päätti, että ne on Taiwanissa naittanu meidät, koska tämän tyypin paperit oli, muttei ollutkaan tullu mulle) kautta sain jopa yhden Brasiliassa olleen taiwanilaisen messengerin.

Kaikkein oleellisin asia on ehkä se, että ostin lentoliput! Nyt etukäteis varotus niille, jotka ovat edes unelmoineet mun luona käymisestä: mun menopaluu Taiwanille maksaa yli 1300€.

Sitten iskä otti mulle vakuutukset. Kiiiiitos isiii! (Iskä on myös maksanu mun rokotukset, joita on tullu B-hepatiitti, lavantauti, japanin aivotulehdus ja kolera. Kiitos kertaa miljoonabiljoonaa.) Kobudossa mulle ei oo sinne vielä otettu vakuutusta, sillä en oo varma, löytyykö lähistöltä (hyvää) salia. Tai että menenkö edes oman lajini salille...

Sain myös kuvan perheestäni. Siis host-perheestäni. Siinä oli useita kuvia mm. pyöräretkeltä ja syntympäiviltä. Ruvettiin mamman kanssa miettimään, että milloin meidän perheestä on otettu kuva niin, että siellä on kaikki kuvassa. Vastaus on: mun rippijuhlissa 2 vuotta sitten! Tuli aika laiskimusperhe olo.

Viisumi etenee ihan hyvää tahtia, onneksi se on niin helppo täyttää! Vain kaksi sivua ja toinen niistäkin on yes/no kysymyksiä.

Vaikeinta tässä matkallelähdössä näyttää kuitenki olevan tuliaiset. Mikä on suomalaista ja neutraalia. Kuten usea varmaan tietääkin, bravuurini ovat pisteliäät vitsit lahjoissa (kuten Markuksen joululahjaksi antamani sukat). Jos vinkkejä on, niin niitä otetaan oikein mielellään vastaan (siis jos on enää yhtään elävää sielua, jolta en oo kysyny niitä vinkkejä).

Koettakaa kestää aina seuraavaan tiedonpulpahdukseen asti (vaikka se on minulle vaikeaa)!