Orgh. Taalla taas. Tuntuu hirveelta, kun en oo ollu niin hirveen aktiivinen taman blogin suhteen... mutta tassa sita yritetaan!

Eli joo... viime viikko oli aikamoinen. Tiistaina kavin hakeen mun viimesia tavaroita uuteen kotiin Cheneilta ja~~~ OO... siinapa se.

Keskiviikko aamuna tai chi tunnilla joku ihan ihme ukkeli tuli portin taakse, eika mulla ollu harmainta hajuu kuka se oli, mutta se anto mulle miekan. Olin vahan sillee O.0 Iltapaivan lintsasin koulusta (ei, ma sain teha sen :D) ja menin Cheng Ching jarvelle turistioppaaks :D

Torstaina menin syomaan jaateloa kavereiden kanssa, pelailtiin korttipeleja (ku koulussa ei saa) ja sitten menin kotiin tekemaan kekseja, koska launtaina mun uudella host-siskolla oli synttarijuhlat (sunnutaina silla oli synttarit).

Perjantaina  meilla oli central parkissa harjotukset kesken koulupaivan. Ja no oli aika tyo paasta sinne. No eka mulla oli kaks liikkatuntia, etta haisin ihan kamalalle, koska aurinko paahto ihan taysia. Sit menin viemaan mun kotitehtavan opettajalle, joka ei ollu paikalla, joten jouduin kirjottamaan viestin kiinaksii. No sitten kello oli jo biljoona, mutta menin ostamaan juotavaa, koska olin kuivumisen partaalla. Sitten olin kaveleen portista ulos kun porttiukkeli sano mulle, etta mulla pitaa olla semmonen porttipaperi. Noh, eiku jiao-guanille, joka kerto, etta olin unohtanu miekkani sinne ja ETTA ma tarviin niin jiao guanin ku opettajanki allekirjotuksen siihen paperin. No menin siita sitten Anan maman toimistoon, jossa oli kaikki ovet lukossa. Noh. kuitenki. Sorssin mun miekan jollekin mun luokkakavereista ja rynnistin ilman toista allekirjotusta sinne portille ja lahin koulusta ja kavelin 5 minuutissa sinne puistoon. Tavallisesti menee n. 10 min. :D 

Lauantai mentiin rotarykokoukseen, joka kesti koko viikonlopun ja me tanssittiin taalla. Meilla oli niin pienet shortsit, etta kaikkien vaihtareiden (paitsi nalkiintyvan intialaisaiti anan) takamukset tursus niista kimiasti ulos ja... opettaja totes, etta tyttojen paidat ei ole tarpeekis seksikkaita, joten se paatti leikella ne. Ja DaeLee kilju, etta se haluaa reiat sen tissivaon kohalle. Mun paidassa oli aika iso kaula-aukko (ei kuitenkaa hirveen paha) ja leikatut hihat. MUTTA DaeLeella oli vihreet rintamaliivit, niin arvatkaa kenelle se DaeLeen paita paaty...

Sunnuntaina me mentiin sinne kokoukseen uudestaan ja me vaan pelailtiin korttia, kun me EI SAATU lahtea sielta (mutta se oli Pingtungissa, joten minne me oltais ees menty?) Noh, illalla mina ja Maya livistettiin host-perheinemme sielta etuajassa ja noh, aika moni vaihtari totes vihaavansa meita ja ne vihas meita viela enemman, ku kerrottiin, etta mentiin Love Riverilla Mayan kavereiden kanssa kattoon ilotulituksia ja syomaan :D (Alunperin halusin menna kattoon Liisa Ihmemaassa, mutta nain tassa aina kay, kun ma haluun menna elokuviin -.-")

Maanantaina iltapaivalla Ana kutsu mut niille, kun sen isa laitto ruokaa. Ja noh... kun mun piti menna sinne, pienet taiwanilaiset guanshe hyypat kidnappas mut lauluharkkoihin ja olin sillee... okkei... ja menin Analle vahan myohemmin, mika ei tosin haitannu, koska Anan host-mama tuli sen kotiin tosi myohaan.

=>