Emilia sori nyt vaan, mutta tajuatko sa, kuinka vaikeeta on kirjottaa ilman kaikkia aakkosia ja niin, etta nama hemmetin kirjaimet on VAARISSA PAIKOISSA?!

Mamma hei mulla ei oo varaa ostaa mitaan mini hommia sulle, hyva kun on rahaa kaikkeen muuhunkaa. Tai siis. En mina koyha oo, mutten rikaskaan. Kun se kolme tonttua tipahtaa per kuukaus, se on loppuviikko Markustelua (mahdollisesti myos Mikkeilya). Ymmarratte kai...?

En muistanu eilen kertookaan, mita mama sano mulle tai chi tunnilla eilen aamulla. Eli se ensin jutteli jonkun toisen naisen kanssa jotain ja mina en kuunnellu (niinku en yleensakaan tee, varsinkaan jos oon tekeen jotain muuta (tassa tapauksessa tai chi harjotuksia), koska mun pitaa keskittya ymmartamiseen ja ma ymmarran vaan ihan tosi helppoja lauseita) ja sitten mama tuli, lappas katensa mun vatsan paalle ja sano "ooh, piaolien, not fat anymore!"(eli kaunis, ei laski enaa.) Tuli vahan shocked olo, en ma nyt niiiiin laski ollu kun ma tulin tanne!

Tanaan kuiteskin mentiin aamulla hakeen Ana ja Rabea meitsin koululta ja mentiin tai chilemaan. Ana ja Rabea jarkytty siita, kuinka paljon ma pystyin tekeen niita harjotuksia (ma luulen et ne teki ehka 10 ja 10 niita perus ihme kyykistelyja joita saatte sitten joskus naha livena ja maa sit tein niit 30, 30 ja kolmee kaannosta 2x6x6) ja mun jalat ei enaa nain monen viikon jalkeen tuu kipeeksi siita ja niitten jalat... no tuli kipeeks heti.

Ja no sit me mentii sinne porssiyhtion tapaseen jutskuun. Tai siis ne osti ja myi niita osakkeita siella. En mina oikeestaan tieda mika se on suomeks. Mutta siis, me mentiin sinne, koska host isa jarkytty siita, etta ma tykkaan lukee/kattoo talous uutisia ja sano et herra Lin (sen ja maman kaveri) on toissa semmosessa yrityksessa.

Ja no sitten ma sain tosi vaikeeta enkkuu (ja kiinaa) sisaltavia talousopuksia herra Linilta (mut se on okei koska ma halusin niita). Sen lisaks me kaytiin syomassa ja mentiin sitten meille ja me saattettiin Ana metrolle ja kaveltiin Rabean luo. Miitten talo on alle 10 min paassa mun koulusta, joten mulla meni ehka 1/2 tuntii kavella sinne mun korkkareilla meidan talolta. Me lahetettiin tekstareita kiinaks _D (meni puol tuntii kirjottaa "ni hao! Wo hen hao" Beia ge Chen Fong (mutta en osaa kirjottaa niita tietokoneella, vaan ja ainostaan puhelimella... sori _D))

Ja no sit kavelin kotiin ja tulin sielta tanne. Loppupaivan ohjelmassa on vaatteiden pesua (paljon likasena) ja kiinan kotitehtavia, silla sanoin opelle "joojoo, antaa palaa vaan, anna paljon", silla en tienny, etta mulla olis nain paljon ohjelmaa. Onneks kello on nyt vasta vahan vaille kolme...

Viimeinen loppukevennys!

Tein eilen suklaakekseja ja koko perhe tykkas niista ja mun piti opettaa myos Chieh ja mama tekeen niita _D
Huomenna on suklaapiirakan vuoro (hmmm. hyva et muistin nyt, koska pitaa ettii mokkapalojen ohje netista (ei, en muista viela ulkoo maaria, muistan kylla aineet _D)!