Hyvää Joulua ja Onnellista (länsimaalaista) Uutta Vuotta!

Tämän päivän vihje on ilmiselvä tapaus, jos olette tonkineet yhtään tavaroitani. (Mistä kyllä tulen erittäin vihaiseksi, koska a) ne on mun tavaroita ja b) te tuhositte mun ilki ihanan aarrejahdin etukäteen.) Okei. Eli kiinaksi tää ”paikka”, missä teidän vihje on guì tai chú (ma kaytan tata sanaa) tai  guì. Ja tsidii, Siina on teidan vihjeenne! Jos ette ymmarra omista vihjeistanne YHTAAN MITAAN, koettakaa ratkoa niita porukalla. Jos se taas ei onnistu, niin katotaan, etta saatteko mula yhtaan ekstra helpotuksia...

Ma avasin mun lahjat puolen yon jalkeen, koska mulla on tanaan rotary partyt --> ilta on ylikiireellinen

Eilen tehtiin assia Wei-Qin (uus meimei) kanssa. Ma tein omistani dollarien, assien ja sydamien muotosia. Dollarit tietenki RahaRahalle, sydamet Louielle _D (se saa sydarin XD Ma sanoin Shu-Li laoshille, etta mulla on nyt poika ja se sano kysy etta kuka. Kun ma sanoin, etta kuka, niin Shu-Li nauro ja sano sen olevan enemmanki tytar :D) ja assia Qiao-Rulle ja Man-Li laoshille.

Muuten. Kerkesinko sanoo, etta menee 3 minuuttia kavella mun uudesta kodista Sogolle ja Megalle? (Sogo ja Mega on kaupungin parhaita ostoskeskuksia :D)

Meinasin kuolla aamulla noyryytyksesta, kun meidat oikeesti puettiin poroiksi. Annoin vaikka kuinka monelle ihmiselle karkkia, mutta ainoostaan Lai Yong-Qi alys, etta MA en saanu karkkia. Voi etta se on ihana ihminen :D Etta Hyvaa Joulua, mina menen miettimaan, etta miten pystyn vetaytymaan kaikkien huomiosta tai sita etta millanen solmu on paras solmu...