Heips!

Jos ette ole sattuneet vielä huomaamaan, olen lähdössä ensi vuodeksi vaihtoon Taiwaniin. Olen 16 vuotta, tyttö, nimeni on Alli ja lempiharrastuksiani ovat kobudo ja lukeminen.

Viime syksynä päätin hakea Rotary vaihto-oppilaaksi ja hyvin kävi, nyt olen lähdössä maailmalle! Lähtö on vielä epäselvä, sen pitäis olla tossa heinä- ja elokuun vaihteessa.

Paljon tietoa ei mulle vielä perheestä ole tullut, mutta ei se mitään, mulla on aika hyvät hermot näissä asioissa. Kuitenkin sen tiedän, että kyllä se mun perhe elossa on, sillä tänään tuli ensimmäinen sähköpostiviesti! Mitä ilmeisimmin siellä päässä oli luettu mun e-mail osoite väärin ja sitten ne lähetti sähköpostia mun isälle! =D

Postia mä olen kuitenkin lähettänyt Erinin, Taiwanilta tulevan vaihtarin kanssa jo vähän pitempään.
Mitä tänään selvis:
1. Host perheen isän enkun kielinen nimi on Brandon
2. Olen menossa asumaan Taiwanin 2. suurimpaan kaupunkiin Kaohsiungiin

Elikkäs tää nyt oli tämmönen harjottelu post ja alkutunnelmien ilmoittelua... :)