Tuhosin tan merkinnan ny kertaalee, joten taa uus versio on vahan kokompi. (Kiva kirjottaa sana kokko, ku ei oo :oota :D)

Se pipo tulee, ku kerkee, silla ma kayn koneella aina jos loytyy sopiva vali ja sopivat valit ei mukaanlue MARATONIA 4. kerrokseen hakeen kameraa (ja toista kertaa sinne, jos unohtaisin kaapelin).

Siis eilen me mentiin shoppaileen Chiehin kaa mulle koulutarvikkeita. Sen jalkeen mulla oli niittarii ja liimaa ja klemmareita ja post-itteja ja 200 erilaista kynaa ja kumii ja viivotinta mun uudessa penaalissa. Kaupan paalle tuli viel syomapuikot koteloineen, paristoja ja uus heratyskello.

Illasta sen verran, etta meilla kavi vieraita ja noh voin vaan sanoo, et salmiakki ei ollu hirveen suuri menestys.

Tasta paivasta voin vaan sanoo, et ei menny putkee kellojen kaa. Me sovittiin baban kaa, et ma heraan 6.30.... nooooooh.... ma heraan aamulla _8.30_  tyyliin VOI VATTU MUN PITI MENNA TAICHILEMAAN JA SE KELLO EI TOIMINU. Arvatkaa nolottiko???
Ongelma oli nimittain siina, et se opettaja oli siel vaan aamulla tosi aikasin. No sit mama vei mut harjotteleen jonku koulun pihalle.
Sit me kaytiin tanaan myos yhden rotary tyypin kotona, kun ma olin kysyny, et voinko menna uimaan JA niil vaan sattu oleen semmonen uima-allas siel niitten kerrostalon pihalla. Ja sit me vietettii isolla porukalla (tyylii 8 about mun ikasta) koko paiva kaupungilla ja syoden ja uiden jne. Mun kotiintuloaika on klo 9, mut se on ihan okei, ku ei noita busseja mee oikein meidankaa rampille hirveesti, niin siihen on tottunu.
Ja se kello juttu... No arvatkaa kaks kertaa kuka meni iskalta saamansa kellon kaa uimaan. Onneks alysin melkei heti ja se EI menny rikki.
Oli kivaa olla kaupungilla ja ma olen nyt paatynyt siihen tulokseen, etta ostan Nokia 5310 puhelimen. Punasen.

 

Ja pipo ilmiintyy myohemmin, samoin kuvat mun pyorasta ja mun huoneesta.