HAhaaaa! Te loysitte vihjeet, jeeeee!

Okei. Mut ei siita sen enempaa. Koska mulla on paljon tarkeempaakin kerrottavaa, kun ma olen se kiireinen ja taydellinen ja kaikkee hienoo mahtavaa superia -vaihtari.

Todellakin 3.-5. paiva meilla oli kokeet meidan koulussa ja sanotaanko nain jo aluksi, etta menin viime viikolla tai chi tunnille yhden kerran. Hahahaaa, tunnen jo nyt, kuinka laskit tursuaa joka suuntaan ja kuinka musta on tullu hemmetin he~~~ikko!

Joo. Keskiviikkona menin kouluun tekeen niita paraativaatteita (eli juoruamaan Anan kanssa ja edistymaan naurettavan vahan) ja sitten kun tylsistyin, menin kattoon KFS:n harkkoja :D Koska ma en ole kaynyt sataan vuoteen rotary-kokouksissa (kun ma kysyin mamalta, pitaisko mun menna, se sano, etta ela mene, siella ei oo ketaan nuorta, niin mulla olis tylsaa!), ma paatin lahtee sinne ja oikeestaan mulla oli tosi hauskaa, koska mina ja Doby (meidan klubin sihteeri) suunniteltiin meidan klubin jouluparteja Kaohsiung Arenalla (jattisuuri kauppakeskus), jonne tulee vaivaset 300 vierasta :D ja joista mun vieraita on 16! Niiden partyjen jalkeen menin kotiin ja sit baba sano, et me mennaan yhden unclen luo viel kylaan. Me oltiin siella puolyohon asti! Arvatkaa vasyttiko menna seuraavaana paivana kouluun tekeen tang yuanii (semmosia hassuja riisi-dumpling-palleroita) tsu-renin ja Anan kaa. Ja noh sitten sen jalkeen meilla oli vahan villimpi Cost Co. retki, mista voi kertoa, etta kavi selvaksi, etta opettajat, tai ainakin opettajaopiskelijat on myos ihmisia :D Ja yks skootteri meni rikki!

Kun menin kotiin, meinasin kuolla vasymyksesta ja nukahin melkein heti kun menin kotiin, ilman illallisia.

Noh. Naita paketteja on ollu tosi kiva aukasta. Ainut vaan, etta nakkaria en oo voinu viela syya, ma haluan kayda eka ostaan juustoa yhesta erikoiskaupasta. Vaikka GOUDAA, nam. Se tulee oleen sit eka kerta syoda kunnolla juustoo taalla <3 Ja no paketeista puheen ollen... Kun tulin Chiayista (sori, aikahyppy!) oli mamman ja papan paketti tullu kotiin. Olin silleen JEE!! ja raahasin sen paketin ylos. Olin unohtanu, etta iska oli pari viikkoa sitten kysyny, etta kaipaanko ma jotain kotimaasta ja vastaus oli tamppooneja (sori, taa ei ehka ole nyt miespuolisten henkiloitten unelma tarina, mutta musta taa on aika hemmetin hauska :D). Juteltiin iskan kaa mesessa ja totesin isalle, etta iska ei tasta nyt varmaan hirveemmin halua keskustella... Joka ainoo vaihtarimimmi kaipaa tamppooneita. Siis. Me ollaan kuultu villia tornihuhua, et niita sais Taipeista, mutta HALOO, kuka menee Taipeihin ja hamstraa matkalaukullisen tamppooneita??

No kuitenki siihen pakettiin. Aiti ja isa oli laittanu sisalloksi siihen mun pakettiin, etta "kirja ja kengat" ja sitten mika parasta tulli oli avannu ja uudelleen sinetoiny sen paketin... Kun ma avasin sen paketin, se oli taynna tamppooneja! Okei, oli siella kaks lahjaakin... mutta tassa se hauska osio: ma pystyn kuvitteleen sen tullin jatkan ilmeen: se on silleen "tama paketti voi sisaltaa muutakin kuin nuo luetellut tavarat" ja sit se avaa sen paketin ja se on taynna tamppooneita. Enka ma tarkota, etta mamma och pappa ois laittanu ne kivasti jossain pahvilaatikossa, tai mitaan, vaan ne oli vaan niissa kaareissaan _D_D_D Ja niita oli ihan hemmetin paljon. _D Ma vaan pystyn kuvitteleen, kuinka se tullijatka on sulkenu sen paketin hymyissa suin ja ollu silleen "jaahas, et tallasta talla kertaa.."

Koska ma en muistanu tosta tamppooni-keskustelusta mitaan ja mulle tuli taytena yllatyksena mita sielta tuli kun ma avasin sen paketin, niin ma ajauduin hihittelykohtaukseen, joka kesti varmaan about 15 minuuttia, vaikka ma olin sen Chiayin reissun jalkeen ihan hypervasyny!

Oh! Perjantai... Perjantaina "tein paraati pukua" (kuulettehan mun aanen painottavan silleen tyhmasti noita sanoja teidan paassanne) ja palasin kotiin vaihtaan vaatteet ja menin ostaan... no jotain, mika luultavasti tulee perille monille ihmisille kohta. Ja menin taydentamaan ton edellisen ostoksen vaatimat tehtavat kouluun, missa KFS harjotteli ja kun ma tein tata tehtavaa, kattelin ja kuuntelin niiden harjotuksia. No taa mun tehtava oli pitka ja hermoja raastava (hehe) ja ma olin siella koululla siihen asti, kunnes viimesetkin KFS:n tyypit oli lahossa. Okei. Ma kylla autoin niita tekeen sellasen Chiayi kyltinki. (Eli teippailin vahan :D). Ja no kun olin menossa kotiin Guo De yongin (se meni metrolla kotiin ja metroasema on minuutin kavelymatkan paassa mun kotoa) ja QianQianin (hei mahan osaan kirjottaa tan kiinaksikin!錢錢! elikkas RahaRaha...) kanssa (sen koti on jossain kaaukana mun kodin takana) uhosin olevani mestarileipuri ja jouduin sen takia meneen ostoskeskukseen ostaan suklaata, etta sain teha kekseja :D

Ja noooh... Lauantaina mentiin Chiyaiin, mika oli niin hemmetin hauska about 20-30 meidan koulun hyypan ja biljoonan muun muitten koulujen KFSien hyyppien tapahtua. Siella oli tanssiesitysta, naytelmaa, kokkoa, ilotulitusta, kokon ymparilla tanssimista, juoksentelua, nalkaa, kylmaa, hauskaa, hauskaa, hauskaa ja ainiin mulla on nykyaan siina suuressa lapsikatraassani poikakin. Mulla on paljon tyttaria, mutta poikaa mulla ei oo ennen ollukaan. Louie on kylla niin neiti jatka, etta se kylla menee ehka enemman tytosta kun suomalaiset tytot! Hehheh... Kaikki repeili, kun me kuljettiin siella vaihtaan kayntikortteja ja ma esittelin sen mun poikana _D

Nyt mulla on siis mua kaks vuotta mua nuorempi lapsi (no okei onhan niita Suomessakin, vai miten sen nyt meni Reetta?), melkein 10 vuotta nuorempi poikaystava (Anan pikkuveli edelleen) ja nyt multa puuttuu enaa gay-bestfriend!

Noh, mutta tota iltaa on vaikee kuvailla. Ehka se oli vahan niinku Suomessa partio sydeemit, siella oli myos partiolaisia, nimittain. (Btw, nailla taiwaniikki partiolaisilla on punaset takit...)

Ja sunnuntaina takasin... Ja katoin myos New Moonin