Perjantaina ei tapahtunu mitaan. Hieno ja lyhyt kuittaus kyseista paivasta, koska olen turhan laiska kirjoittamaan mitaan. Tai oikeestaan: tuhosin yhen meidan luokan tukanlaittajan hiukset mut siinapa se.

Lauantaiiiii! Oh, I loved it. Ensinnakin host-mama ei meinaunnu paastaa mua yksin metrolla, joten se saatto mut formosa boulevardille ja sit ma tapasin san duo - ostoskeskusparatiisisuperkombossa mun kaverit (4 luokkakaveria, yks uusi tuttavuus). Me mentiin kattoon the Timetraveller's wife (ok, suht tylsa mut semmonen keskiverto... pojat kyl haukotteli koko ajan _D). Sit syotiin jaateloa ja kaytiin Mega ostoskeskuksen katolla. Ja mika parasta... kaytiin pelaan kaiken maailman VIDEOPELEJA! Etta hauskaa oli. Ja takasin sain menna yksin _D

Aamulla baba kysy, et haluunko menna maalle. No tottamooses halusin. Sitten kaytiin agonin (eli isoisan) luona ja tavattiin seta ja sen vaimo ja lapset ja kaytiin temppelissa.
Tanaan mun piti menna pyoraileen ympari Kaohsiungia, mut satoi, joten me mentiinki Enzon (yhden rotaract tyypin) veljen savenvalajan studioon ja tehtiin savipollomukeja. Anahy, vaihtari meksikosta oli mukana ja meilla oli _erittain_ hauska paiva.  Ens viikolla me mennaan melkein samalla porukalla grillaileen ja chillaileen sunnuntaina. Ja sita seuraavalla viikolla Taichungiin! (Se kyl maksaa about 2000 TND, mutta WHUTEVARRR!)

Et sellasta.

Ja tassa lahiaikoina paasen ampumaan T-65K2 nimisella aseella. Ja meidan military opettaja (kiinaks jiao guan) oli oooh kun ma sanoin, et oon kayny ampuun isan kaa ja sit se anto semmosen leikkiaseen mulle ja kaski ottaa asennon, eika se korjannu mun asentoo ollenkaa, mutta muitten asentoja se korjas. Luonnonlahjakkuus! Eli iska mika sen aseen merkki/nimi oli, milla ma koklasin ampumista talvella???