Okei.

Tama viikko oli aika mielenkiintonen. Maanantaina sain pitkasta aikaa kotitehtavia ja tiistaina tuli jatkoo sille... ensin ei ollu kotitehtavia ja sitten yht'akkia oli 19 kappaletta kotitehtavia!

Eli ei liikuntaa, vaan kotitehtavia. Ja sitten. Se matka sinne Taitungiin peruuntu, joooteen... ma sovin koko viikonlopun hemmetin tayteen kaikkee!

Maanatai: KFS + kotitehtavat (tassa vaiheessa kotitehtavat ok)

Tiistai: KFS + kotitehtavat (tassa vaiheessa "onpas paljon kotitehtavia -olo (1 iso tehty ja 18 pienempaa jalella))

Keskiviikko: Dance + rotari parteet Anan ja Rabean kanssa. Siella tavattiin myos mun klubin viime vuoden vaihtari, Hannah, joka tulee Saksasta! (Tanaan en tehny kotitehtavia)

Torstai: kotitehtavia + dance + kahviaddiktio = lisaa kotitehtavia, koska olen yrittany valtella niita! (Nyt rupee tuleen paniikki. Sain tehtya 6/18 kotitehtavaa ja nekin oli kopioitu Guo De-Yongilta!)

Torstai on toivoa taynna, virittelin nimittain eilen mun viikonlopun kalenterin uskomattoman tayteen! Perjanta: Maya, Rabea ja mina kokkaustunnit ja shoppailua mun klubin jalkeen. Lauantai: Huang -laoshi ja ma mennaan kattoon KFS:aa aamulla ja Ana ja mina mennaan kattoon KFS:aa illalla. (Niilla on kaks eri kilpailua ja koska ma olen kaikkien suuri fani ja ne on mun kavereita, ma haluun nahda, miten niilla menee!) Sunnuntaina: mina ja muutaman rotari sedan lapset ja ehka Anahy mennaan tekemaan ennen rotaractien miittinkia jotain ja sitten sinne rotaractien miittinkiin. Etta aivan ihana vkl tiedossa!