Taa paiva oli suoraan ku tosikokosta komediasarjasta. Tai elokuvasta. Mutta niin mun koko elama taalla on...

Alotetaan aamusta. Heraan onnellisena ajatellen "eilen pesin mun vaatteet, joten kerranki mulla on puhtaita vaatteita kouluun". Ajatus oikein, mutta jotain pienta haikkaa: ne vaatteet oli edelleen marat. Mun mielesta taalla on about Suomen kesa nyt (=kaikkien muitten mielesta taalla on ihan helvetin kylmaa) ja no mun vaatteet ei enaa kuiva hirveen nopeesti. Eli ne vaatteet. Oli. Hemmetin. Marat. Eli juoksin alakertaan (MA KOETIN hiippailla) ja riivin sen samperin hiustenkuivaajan sielta ja pikakuivasin mun vaatteet.

Ihan ku se ei ois ollu tarpeeks, aamulla baba ei ollu jattany rahaa mulle, joten en voinu ostaa lehtee ja just ku olin lahossa kouluun, mama sano "ela mene, mie teen aamupalaa!" Noh, ei siina mitaan ootettiin sen aamupalan valmistuminen ja pakattiin matkaan ja sitten pyorapyorapyorailtiin kouluun. Ainakin olin ajoissa. Eka tunti oli mun luokkakavereilla kiinaa, joten mina menin valittaan tsu -renille (josta muuten tulee Anan kakkosperhe!), etta en ymmarra matikan tunenista mitaan ja vaihan ne tunnit toimistossa istuskeluun, kymmensormijarjestelma kurssiin ja kemiaan kokeitten jalkeen. 
Eilen jiao guan anto mulle ilmaseks jonkun havittamat koulu pantsit mulle, kun menin kysyyn, saanko kayttaa mun hametta. Nyt ollaa vaihdettu talvi univormuun siis. Ne pantsit oli liian tiukat miulle persiista (vaikka ma olen laihtunu, kuppikoko ja takamuksen pinta-ala ei oo muuttunu) ja mentiin vaihtaan mulle toiset housut. Tan vaihto-operaation aikana missasin lounaani, jonka korvasin taas missaamalla nukkumisien. JA mika parasta!

HAVITIN

MUN

PYORAN

AVAIMET

TANAAN.

Koska me ollaan menossa Chiyaiin leireileen KFSn kaa, meilla oli eka tanssiharjotukset ja sitten menin Louien kaa kysyyn jiao guanilta, et onks joku loytany ne avaimet. Ja no lopputulos oli se, etta me kannettiin mun pyora sielta pyorakellarista JIAO GUANIN TOIMISTOON ja no sit ne yritti avata sita mun lukkoa jollakin ihme-avaimella ja rautalangalla ja tuloksettomasta taistelusta seuras se, et ne leikkas sen lukon auki _D ja sit yks jiao guan lupas mulle uuden lukon. Se on semmonen lukko, minka voi lainata koululta, joten BETTER NOT TO LOSE IT _D_D

Ooo... elama pyorii vinhaa tahtia taalla. Odotamme kuittauksia SIELTA SUUNNASTA!

Ai nih, kiitoksia Empulle joulukalenterista, MA HALUAN AVATA SEN JO NYT _D_D

Ja noh mie kerron uuden osotteen ku pystyn.