Okei.

Eli rotary klubin jalkeen sain semmosta maitoteeta, missa oli jotain ihme pallukoita. Jos kiinnostaa, niin kaykaapa taalla: http://en.wikipedia.org/wiki/Bubble_tea

Ja kuten huomaatte, taalla on eri nappis, kuin siella. Ei :aata ja :oota ja kysymysmerkit ja muut ihan "vaarassa paikassa".

Sen jalkeen ajeltiin jollekin koululle odottamaan host mamaa ja me lapset ootettiin autossa ja pelattiin Unoa. Kun mama tuli, mentiin kotiin... Chenien talossa on 5 kerrosta ja mun huone on 4:ssa kerroksessa. Joten kun ma unohdan jotain mun huoneeseen, niin arvaa onko kiva kiiveta ne kaikki rappuset hakemaan sita tavaraa! XD Mun sanky on tosi hauska, semmonen puinen koroke ja sit kai semmonen futon tyylinen peti. Mulla on tosi iso huone ja siel cd soitin ja tosi paljon sailytystilaa. AC:n kaukosaadin on kiinaks, ni arvatkaa onko sita vaikee kayttaa?!

Sit kaytiin syomassa hot pottia ja mulle opetettiin kiinaa. Eka paiva oli tosi sumee... Se viel, et mun uus, kiinalainen nimi on Chen-Fong. Se tarkottaa feenix-lintua. Ma en vaan paase eroon naista linnuista! Se naitten perheessa ollu edellinen vaihtari oli Chen-Long, mika tarkottaa lohikaarmetta.

Tokana paivana sen jalkee ku herasin, mentii ostaan aamupalaa :D Naa tekee tosi vahan ruokaa kotona, vaan tan paivan lounas tehtiin kotona, muuten oon aina syony noutoruokaa tai ravintolassa. Sit aamupalan jalkeen kaytiin taichi-puistossa ja sit mentii shoppaileen. Ma ostin 20 uutta vaatetta, tai oikeestaan host mama osti... Se kun halus antaa ne lahjaksi, kun mulla ei ollu viela sillon paljon rahaa. Ja mika uskomatonta, mun kuppikoko kasvo D:hen XDXD Kengat taalla on "kalliita". Siis kalliita paikallisille, suht halpoja mulle.

Tanaan (3. paiva) mun jalat on ihan sika jumissa, tai chi toimii... Me kaytiin tanaan siella puistossa uudestaan ja mun "tunnit" alko kunnolla nyt.

Pittaa menna. Kerron lisaa myohemmin. Moi!