Oohlalaa, mun luokkalaiset huomas Yahoosta, et taifuuni on tulossa ens viikonloppuna tanne. Sit ma olin sillee: "elamani eka taifuuni!" ja ne oli ihan 'MITA??". Ne oli tosi kadeja, kun ne sai kuulla, ettei meilla ole Suomessa mitaan tommottii luonnonmullistuksia. Myos jarvet ja se, etta uimaranta on ihan lahella naytti tuottavan jarkytyksen.

Ma ajattelin menna naihin klubeihin: koris, jooga ja savenvalajat. Ehka sijoilla on Eurooppalainen piirtaminen, tennis ja elokuvat.

Meidan koulu on siisti. Otan tanaan kuvia (nyt olen kirjastossa, koska kaikki muut nukkuu taas) ja esittelen niita sitten myohemmin. Tammonen hauska juttu, etta meidan koulussa on koulukoiria. En oikein tiia mita virkaa niilla on mutta jossain puskassa ne aina kollottaa.

Mun koko koulupuvun varusteet on hame, housut, lyhyt- ja pitkahihainen paita, kengat (tulee perjantaina), urheilu housut ja urheulu paita. Sita hametta pittaa kai lyhentaa, kun sen helma on ihan ihmeellinen ja ei kenelllakaan ole semmosta...Ma rupesin miettimaan, et mita kaikkee multa puuttuu ja mulle tuli hirveen pitka ostoslista. Esim. ens viikolla meilla on liikkatunnilla uintia ja ma olen kuulemma luokan ainoo, jolla on bikinit. Etta jaahas ja mahtavaa.Ma sain tanaan meidan koululta  tyokalupakin taynna kaikkia taidetarvikkeita. Maaleja en kuitenkaa saanu, kun ne kaikki oli ihan kuivuneita ja kuolleita. Mun pitaa kuitenki ostaa luonnosvihko ja tusseja.

Mun host family pitaa musta tosi hyvaa huolta ja valilla ne on ylihuolehtivii. Kaikki, ihan kaikki, on koko ajan ihan panaris siita, et loydanko ma kouluun tai kotiin. Ja sit tana viikonloppuna en saanu menna isolla porukalla rannalle ja leffaan, koska mun perhe ja mina en viela ilmeisesti tunneta viel tarpeeks mun luokkalaisia. Kuitenki vaha ihmetyttaa, ku mun kavereita on esim. class president (eli luottamustehtava ;D) ja sit niita opettajien nayttamia "hyvia tyyppeja". Mut ei siin mitaa, kyl ma voin viikon tai pari oottaa ja kysasta uudestaa :)