Voies ruoska, havitin kalenterini! Miten ma selvin ILMAN MUN KALENTERIA? Se on mun elaman pystyssapitaja ja keskipiste ja maailman napa!

Ma oon muuten jaany koukkuun yhteen juttuun. Etsiin Suomi mainoksia netista :D Siis esim. Youtubesta DNA:n (ooo.... siis Suomi DNA:n, ei Taiwan version), tai 020202 tai Veikkauksen mainoksia. Ne on viela parempia taalla... :D

Tossa oli tommoset epaviralliset tiedotukset, joten mennaanpa asiaan!

Perjantaina ei ollut vaihtaritapaamista, mutta ma olin ihan rattipoikki, joten painuin kotiin nukkumaan. Kun lauantaina herasin, se elaintarhaan meno ei ollu varmaa. Kun Chen ja Kevin sano, etta se elaintarha on ka~~ukana kaikesta elamasta ja mina halusin sinne KFS:n kilpailuun JA minun piti olla kotona 7:30, koska porukat meni Kentingiin ja mina halusin sinne kilpailuun ja elaintarhaan, niin mina en menny ja minulla oli "lapsenvahti". :D Ja Chenin pikkusisko sai sikainfluenssan. Eli ma menin yksin sinne KFS:n ja tanssiklubin kilpailuun ja tanssiklubi oli HEMMETIN HYVA! Ne ei voittanu, mutta musta ne oli ihan altsin hyvia!
Ma myos tapasin 黃-laoshin pikkusiskon ja -veljen. Ja nooo~~ sitten kaytiin nightmarketilla syomassa... ostin korvikset ja menin metrolla kotiin. Osat niista KFS:n tyypeista saatto mut sinne asemalle ja kun mulla ei ollu siina kortissa rahaa, sorssin tonnin siihen masiinaan ja ne oli silleen "OMG SA OOT NIIN KOLEE" ja ma olin sillee... "ooo... se on kakskyt euroo... ja muuten mun pitaa latailla koko ajan... ja mulla ei oo pienempaa rahaa!" mut se oli niin koomista :D
Mun beibisitteri oli maman sisko. Ja me juteltiin (kiina-englantia-surkea-sekoitus-kieli) ja mentiin nukkuun.

Sunnuntaina me mentiin Pingtungiin (kaies:屏東) junalla! Ma soin sunnuntaina ihan jarkyttavia maaria kaikkea. Se on herkukas paikka! Sitten kaytiin kattoon mun host-serkun oppilaita, kun niilla oli juoksukilpailut. Tuli ainakin kultaa miesten 800m ja pronssia viestissa. Me kaytiin valilla syomassa lisaa, joten missattiin ne tytot. Sitten syotiin vahan lisaa ja mentiin niitten talolle ja siella oli TV! Oujea, taiwanilaiset draamasarjat on kaapannu ainakin mun sydamen! Ei niista paljoo alyy, ainakaan jos ne pimut tappelee, mutta hauskoja ne on. Ja sitten palasin  Kaohsiungiin 高雄 junalla ITE :D mutta mama oli hirveen huolissaa koko ajan ja soitteli mulle vahan valia :D ja sitten kotitehtaviakotitehtaviakotitehtavia... Mutta ma en saa ikina tehtyy niita kaikkia. Heheheheeee... No joo... mutta now I gotta go... jatketaan nuita kotitehtavia ;)