Mun piti eilen oikeesti mennä lenkille. Ihan oikeesti. Mutta sitten rupes satamaan. Ja sitten en voinu kirjottaa blogiakaan (täällä siis myös ukkosti). Ja sitten vaan nukahin ennen kello kaheksaa ja nukuin sellaset 12 tuntia.

Ei mulla hirveen suuria asioita ole kerrottavana, mutta ajattelin kirjottaa vaan siksi, että ette kuvittele jotain sellasta kuin "eihän toi jaksanu ees tehä viittä blogimerkintää".

Marianne siis lähti Brasiliaan ja on siellä oppinu jo portugalia ja puhuu englantia kuin vettä vaan. Semmoisia terveisiä sinne suuntaan, että mä näin sun äitis ja isäs täällä Suomessa ja ne oli aivan ihania! =D Toivottavasti sulla on superduper kivaa siellä Brasiliassa!

Itse sain tässä vähän aikaa sitten luottokortin. Ja vakuutuskortin. Sitten kävin ostamassa tuliaisia, Pikku-Pietarin Torikuja ja kauppahalli oli kyllä erittäin tuotteliaita paikkoja näis lahjahankinnoissa... ja eritoten ideoissa!

Erin (se tyttö joka tulee Taiwanista tänne) ja minä ollaan juteltu paljon mesessä ja sovittiin, että koulun alotuksessa mä meen auttaan sitä lukujärjestysten tekemisessä OPOlla ja se kertoo mulle Taiwanista. Lisäksi me juteltiin pakkaamisesta ja Erininkin mielestä Kaohsiungissa on kuuma (haloo, kuinka kuuma siellä on, jos kuumassa asuvan ihmisen mielestä siellä on kuuma??) ja että mun pitäis ottaa vaan shortseja ja t-paitoja matkaan. Mikä taas tarkottaa, että mun pitää tehä jotain farkkujen shortsipituuteen lyhentämisprojekteja, koska mulla ei ole shortseja. Pitää kysästä äitiltä että onko se mahollista.

Nyt menen parantelemaan itseäni tämän kesäflunssan (vai sikainfluenssan?) kourista. Lopullisesti.