En oo kirjottanu viikkoon, tiedetaan, mutta teidan rakkaat ihmiset pitaa ymmartaa, etta aina ei oo aikaa ja mahollisuutta kirjottaa. Ensin ei tapahtunu mitaan ja sitten tapahtu liikaa.

Eli maanantaina elama oli vaan OMG-kotitehtavaaat! Mut ma sain niista hyvat pointsit (94 ja 93+1). Ja sitten opiskeltiin kiinaa ja piirreltiin muita kotitehtavia ja sen sellasta. Tiistaina sainki sitten 8 kotitehtavaa lisaa (en oo viela alottanukaan _D_D).

Tiistaista torstaihin mulla oli pitkasta aikaa aikaa kayda tai chi tunneilla (onnellinen tunne) ja ma leivoin paljon itelleni lounaita, mutta musta rupes tuntuun, et mama ei oikein tykanny kun ma leivoin, niin paatin pitaa taukoa. Mutta tiistaina sentaan tapahtu yks mielenkiintonen valikohtaus! Eli aamulla ma naytan joko tosi siistilta tai just heranneelta. Se on aina kahesta aaripaasta. Ja no tana kyseisena tiistaina ma olin "juuri herannyt lookissa" ja meilla oli se lipunnosto hommeli. Ja no sitten olin kaveleen sinne koulun pihalle mun luokkakavereitten kanssa, kun yks myrtsi-en-voi-hymyilla-tyoskentelen-koululle-oppilas tuli siihen. Ja koska se on yks mun KFS kaveri ma olin vaan silleen *hymyhymyhymy* ja sit se tarttu mun kauluksiin ja oli silleen "PUT IT ON!" ja ma olin silleen ajatukset: "oho huppista, yks nappi liikaa auki" ja puhe: "duebuiqi!" (=anteeksi) ja sitten laitoin sen kiinni ja jatkoin matkaa. Huvittavaa tassa oli se, etta koska ma oon se blondi vaihtari, niin KUKAAN ei varmasti olis uskaltanu sanoo mitaan mun napista, ellei se tyyppi olis ollu mun kaveri. _D Alysin vasta jalkeenpain, etta se yrmynaama oli sanonu enkuks, ettei mulla ollu paitaa ollenkaan... VAIKKA MULLA OLI KAKS!

KFS:sta on tullu mulle aina vaan tarkeempi porukka, ne on vahan niinku perhe, niitten seurassa ma voin hymyilla AIDOSTI (ei vaan sita ainasta tekohymya joka rupee oksettaan mua). Yhtenakin paivana valitin siita, ettei mulla ollu niita sukkia niin en voinu pitaa sita hametta ja sitten ne KFS:n tytot oli vaan silleen "no nyt mennaan ostaan!" (...siis se oli koulun jalkee.) Ja no sitten me mentiin ostaan ne sukat mulle. Ainoo haittapuoli asiassa oli vaan se, etta ma huomasin, et mun hame on superpitka, joten piti antaa se mamalle, et se voi kayda lyhentaan sen jossain.

Perjantaina mut kutsuttiin katsoon KFS:n naytelmaa Ali Babasta ja jostain porsaasta (meni aika pahasti ohi) ja kun ne harjotteli, niin niitten aantamys ALLIn ja ALIn valilla oli nooh... erittain pienta eroa omaava _D
Perjantaina unohin myos pyoran kouluun ja mun piti kavella sinne uudestaan hakemaan se ja kaikki oli silleen, "miks oot taalla viela??"
Ja no sitten ku olin pyoraileen takasin, Mara soitti mulle ja kysy, etta nahaanko. Se kysy sen jalkeen myos muita vaihtareita, mut ne ei voinu tulla, joten me mentiin shoppaileen kahestaan. Ma myos tapasin yhden taiwanilaisen, joka halus lahtee vaihtoon (lue: sen isa halus et se lahtee vaihtoon) ja  me oltiin Maran kaa silleen "sa voit kysyy meilta mita tahansa!" mut se ei halunnu tietaa mitaan ja se ei oikein kysyny ees mitaan... -.-"

Hmmm... sitten talla viikolla joka paiva joku on kehunu mun kiinaa ja sanonu, etta ma oon edistyny roimasti!

Lauantaina menin Anan luo. Se asuu Daliaossa ja VAU se on maaseutua. Niinku naapurit tuntee toisensa ja siella on hiljasta ja riisipeltoja ja kaikkea. Jos ette sattunu alyyn, mina siis asun melkein keskustassa... Me harjoteltiin tai ge wu tanssia (meidan piti esittaa sita sunnuntaina, mutta siita lisaa kohta) ja pelattiin korista, kaytiin Anan host siskon koululla ja juteltiin (salaisuuksien kerrontaa :D), sit me kaytiin Fongshanissa syomassa ja shoppailemassa (en ostanu mitaan, mut haluisin ostaa laukun kun mun laukku on _paskanen_) ja sit ma sain poikaystavan. Se on niin sopo! Se kanto mun laukkua ja osti mulle kekseja ja kun se soi niin ruoka oli joka paikassa... ja ika oli seitteman vee ja status Anan host veli _D_D

Sunnuntaina aamulla harjottelin sita tanssia semmoselta DVD:lta ja se tanssi on ihan kamala www.youtube.com/watch ja no sitten mun perhe raahas mut semmoseen super isoon tiedemuseoon, jossa ois voinu kuluttaa viikon. MUTTA se "kiva" osio oli siina, etta mulla oli RUNSAAT tunti jopa aikaa kierrella siella -.-"

Ja no sit ajeltiin 85 talolle ja vietiin sinne kamaa ja kappas vaan olin myohassa vaihtari jutusta! No ei siina mitaan! Ajeltiin sinne, baba ei ees tienny minne ja no se oli joku festivaali, jossa kaikki luuli et meidan piti tanssia, mutta EI, ei me tanssitukaan. Etta ottiko sit hieman paahan, et mina, tanssitaidoton, osasin sen HIRVIOtanssin ja oliko siita mitaan hyotya??? Noh, ainakin sain naha muita vaihtareita ja mun ei tarvinnu menna yksiin kolmansiin juhliin. Tan jalkeen mina ja Mara ja Rabea mentiin viela nightmarketille ja ma ostin sielta semmosen lompakko-kasilaukun.

Et talleen. Ja mina myos kiipesin eilen puuhun ja sain tikun takamukseeni. Oliko kysymyksia??