Okei. Nama on siis QianQianin eli 錢錢n kuvia. Sain sen kuvat sen blogista, joka loytyy wretchista nickilla spney920. Jos ette tiia, mika wretch on, niin ei teidan oo ehka aihetta kattookaa niita kuvia... :D

tassa koko konkkaronkka! Eiks ookki aika helppoo bongata miut taalta??

kyseisten kuvien kameran omistaja on taa kahen kaen peace -merkki jatka. Tunnistatteko kuvasta ketaan muuta? GDY? Yks noista sopoista taiwaniikki typyista on sen tyttoystava... Arvatkaa kuka!

junamatkalla mulle opettettiin paikallisia korttipeleja ja muutakin sekoo (sielta 錢錢n wretchista loytyy videoo...)

Mun vieressa istuu se mun "poika". Ihan samanlainene baby-face ku meitsikin. Yks tytto sano "ta hao ke'ai han ta hen piaoliang". Olin niin ylpee siita kommentista!

tassa tosiaanki kyseisten kuvien omistaja :D ja meidan hiano kyltti!

Ja kylla, meilla oli siella ihan oikeesti ohjelmaakin _D

naa 2 kuvaa on varmaa parhaat ikina musta otetut kuvat!!

Mun kuvat ku yleensa tuppaa nayttaan talta -.-"

 

 

 

 

 

lol.

meitsi painuu nyt tai chi tunnille

ja pohtiin tota wretchia, se on yli vaikee kayttaa kiinaksi _D