Goood Moooorning VieeeeTTTTAIWAAANNN!

Eli vatutuskohtaukset on ohi!

Ja en oo muuten suomen kieltakaan unohtanu, aika komeesti kirosin tassa eilen kun loin paani seinaan...

Maanantaina meilla oli tervetuloa meidan luokalle -partyt ja sen jalkeen rupes oleen jo parempi olo. Kolmoset on hauskoja tyyppeja ja meilla oli semmonen kastele muut ihmiset peli. Ja sitten taalla sato ja sato ja sato. Jain myos taas tanssiskelemaan ja sitten kun olin lahossa, tuodistin, etta herrasmiesten hiipuva heimo elaa taalla! Oltiin siis lahossa koulusta ja sitten Guo De Yong kysy, et onko mulla sateenvarjoo ja eipahan oo, kun en oo saanu ostettua. Sitten se saatto minut sateenvarjonsa kanssa kotiin. Olin aika shocked, kun kuka poika (tai tytto)Suomessa ois tehny semmosta? Olisin sentaa halunnu maksaa sen metromatkan kotiin, mutta ei sekaan kayny! Lupasin kuitenki ostaa sille jatskii kun me mennaan meidan luokkalaisten kaa ens viikolla sinne rannalle  (vihdoinki)! No sitten mulla olikin aikaa, kun ei tarvinu kuivatella vaatteita ja illalla leivoinki MUSTIKKAmuffinsseja (kiitos ihanan Emilian, joka lahetti mulle kuivattuja mustikoita <3).
Seuraavana paivana meitsin muffinssit oli ihmetyksen aihe meidan luokalla. Siis mako osaan KOKATA OMG!
Ja nooo... me havittiin se meidan lentopallopeli :D ja pojat havis niiden D:
Ja taas jain tanssimaan!
Keskiviikkona ooo.... ooom... ooo... (vitsi mika paiva edes tanaan on?? _D) oli klubit! Ja meitsi meni ihanaan, ilmastoituun elokuvaklubiin katsoon YES mania ja Himoshoppaajaa (ne suomalaisvitsit saa taalla ihan uuden kasityksen :D:D:D)!

Torstaina, eiku eilen! Jain koulun jalkee TANSSIKLUBIIN tanssimaan. OMG! Vitsi mut on aivopestyyyy~~~! Kohta oikeesti ostan ne Hello Kitty tennarit jostain.

Ja nooo... Elamaan on tullu semmosta rutiinia, vaikka koko ajan onki kiire.

Tanaan soin Empun lahettamii Sisuja koulussa ja kaikki oli silleen "eiks Suomessa ole muita karkkeja??", joten toivomuslistalla olis HEDELMAKARKKEJA :D muahahahaaaa :D EI SAA LAHETTAA SUKLAATA!

Empun ja mummin kortti on tullu perille ja samoin on mun klubin lisalahetys viireista. Viela ootellaan leivinjauhetta, mut mua epailyttaa, ettei se ikina tuu tanne... _D

Tanaan meen muitten vaihtareitten kaa keskuspuistoon lolliin ja huomenna brassityylista grillausta! JEEEEE! Muahahahaahahaa meitsi vaan grillailee taalla, kun teilla sataa lunta!

Noora lahetti mulle kylmia ilmoja sielta Pohjosesta ja tanne tuli taifuuni. Ma lahetin lampimia ilmoja taalta Etelasta ja sinne tuli rantasade...