Olenpa viime aikoina ollut ahkera ja ilmoitellut tekemisistäni tiuhaan. Hyvä minä!

Koska Emppu ei tuonut konetta eilen kotiinsa, en voinut reportoida eilisen kuulumisia. Antakaa armoa ja iloitkaa kanssani, sillä minä olen saanut viisumin Taiwaniin!

Eilen aamulla mulla oli ihanat ajatukset nukkua niin pitkään, ettei olis ollut koko päivänä aikaa muuhun. Ensin Emilia herätti juomaan ja käymään vessassa, koska tästä talosta katkastiin vedet. Sitten soitti Emilia ja mulla oli kova työ kuulostaa siltä, kuin olisin hereillä. Noh, onnistuin sen puhelun ajan ihan säädyllisen hyvin siinä ja jatkoin unia. Ei aikaakaan, ku puhelin soi toisen kerran ja siinä vaiheessa piti hengähtää jo pari kertaa, ennen kuin vastas ja yritti kuulostaa pirteeltä.

Ja jeejee, mikä olo oli, kun kuulin, että se oli se nainen sieltä Taiwan Representative Office in Finlandista. Ne oli vaan, että ollaan saatu ne sun lääkärintodistukset, tää viisumi on valmiina ja me palautetaan osa sun rahoista. Heräsin _melko_ nopeesti siihen ja paniikissa kiljuin sen naisen korvaan varmaan puolenkymmentä kertaa, että "mä tulen nyt, heti kun pääsen!" Sit vetasin jogurtit aika himpuran nopeesti huiviin ja vaihdoin vaatteet yhdessä sekunnin miljoonasosassa.

Sitten menin tukka pystyssä hakemaan viisumia. Oli aika hurja olo. Ja se nainen lupas vielä lähettää mulle esitteitä, jos niitä tulis lisää Kaohsiungista ennen mun lähtöö.

Loppupäivänä ostin 2 kirjaa tuliaisiks sinne ja 2 kirjaa itelleni hupia (ne oli enkuks). Ja pakko viel mainita, että ihana siskoni osti mulle kengät sinne, kun mulla ei ollut epähiostavia ja nättejä ja käveltäviä kenkiä.

Lisäksi juttelin Erinin kanssa toissapäivänä, sen laukut on löytyny, huh.

17 päivää jälellä lähtöön ja 18 päivää paikan päälle pääsemiseen!