Hei!

Tänään oli omituinen päivä.  Se alkoi niin uskomattomalla tavalla, että kyllä, sain pakattua, enkä rikkonut 20 kiloa! Sain tehtyä valokuva-albumini valmiiksi (onnittelut jos olet mukana) ja lähdin kaupunkiin. Ihmeitä tapahtuu, ja näin entisen luokkalaiseni Mikon ja siinä meni bussimatka ja vähän enemmänkin rupatellessa. Kun tulin kaupunkiin, ostin matka-apteekin, meni vähän yli 40 euroa, sillä ostin allergialääkkeitä kunnon superkasan.

Sen jälkeen papapadaa ostin siskolleni Emilialle synttärilahjan. Mitäkö? En kerro, sillä synttärit on vasta 22. päivä! Sen jälkeen selviydyin Klassikalle jätskin syönnin jälkeen. Siellä tapasin kaverini Henrikan ja jonkun uppo-oudon japanilaisen. Tarkoituksena oli mennä kaupunkiin Erinin kanssa, mutta menimme koko lössi, Shingo, Henrika, Erin ja minä!
Erin osti koulukirjansa ja joutui lähtemään :(, mutta sitä ennen annoin hänelle mummin tekemät villasukat! Olisitte nähny sen ilmeen _D

Sitten me vietettiin loppupäivä ympäri kaupunkia Shingon ja Henrikan kanssa opiskellen japania, englantia ja suomea ja mä lähdin Kuopiosta vasta viimesellä bussilla! Mä sain Shingolta semmosen japanilais-tyylisen viuhkan ja pyyhekumin ja mä annoin sille mun rotarypinssejä (made by mummi again) ja käyntikortin ja ostin sille riisipiirakan (tykkäs).

Lopputulos: Viimeinen Kuopio-päivä oli täydellinen!

 

Muuta tältä ja viime viikolta:

Sunnuntaina Annie kävi ja meillä (tai no ainakin mulla) oli sikahauskaa. Otettiin kuvia ja syötiin, eli läskiäismeiningillä liikuttiin. Musta oli tosi söpöä, että Annien vanhemmat oli hommannu mulle jostain lakupiipun ja sit semmosen lakuhyrräsydeemin, koska ne kuulemma sopii mulle, kun haluan "isona" olla merikapteeni.
Sitten olen pakkaillut ja valmistellut ja minusta tuntuu, että vähintään puoli sukua on soitellut minulle "vielä viimeisen kerran".
Että semmosta.

Tässä vielä meidän Charlien enkelit tyylinen kuva mun läksiäisistä. (Shingon saatte vaan kuvitella, sillä a) en jaksa purkaa kuvia nyt ja b) en kysyny siltä saanko laittaa sen kuvaa nettiin):

1250795264_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Eli vasemmalta: Davy, minä, Reetta, Erin ja Noora :)